Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli majore in recrutarea angajatilor potriviti
Foarte multe afaceri au de suferit atunci cand detinatorii lor sau managerii responsabili cu procesul de recrutare nu reusesc sa puna in aplicare un plan de atac bine pus la punct. Candidatii sunt intervievati rapid, fara cercetari de background-uri, nu prea stiu ce au de facut in firma, ce responsabilitati si sarcini vor detine, de ce drepturi si beneficii se bucura si lucrurile merg prea repede, riscand sa ia o intorsatura cat se poate de catastrofala.
Problema este ca rata de turnorver a angajatilor este mult prea mare pentru a mai continua in aceeasi directie in procesul de recrutare. Ceea ce multi detinatori de afaceri si manageri responsabili cu bunul mers al afacerilor nu constientizeaza cu adevarat este faptul ca aceasta rata de turnover a angajatilor le strica profitabilitatea din afaceri si le deturneaza succesul de care, in alte conditii, s-ar putea bucura.Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Ceea ce trebuie inteles este ca fiecare recrutare reprezinta o suma de bani care s-a cheltuit, timp pierdut din agenda managerilor, din agendele reprezentantilor departamentului de resurse umane, timpul operatorilor telefonici si de ce nu si timpul candidatilor.
Una dintre cele mai grave greseli in recrutarea angajatilor potriviti este cea comisa de detinatorii de afaceri sau de managerii carora le este prea teama ca nu vor reusi sa isi atraga angajati noi daca vor mentiona din start toate dedesubturile pozitiilor pentru care detin posturi libere. Poate ca vor mentiona un anumit numar de ore, intr-o maniera mai voalata, poate vor mentiona bonusuri si ele nu vor aparea niciodata, poate vor aminti chiar de o promovare in decurs de 3 luni de zile si ea se va lasa asteptata chiar si cativa ani in cel mai fericit caz.
Problema este ca lipsa sinceritatii din partea managerilor si detinatorilor de afaceri si desigur si lipsa sinceritatii din partea candidatilor sunt doua surse majore de probleme in procesul de recrutare si in alcatuirea ratei de turnover a angajatilor.
O alta problema este cea referitoare la interviurile prea intrusive in viata personala a candidatilor sau la interviurile care se vor finaliza cu decizii luate in mod subiectiv. Angajatele care sunt si mame au sanse mai putine de a ocupa un post in compania dvs? Angajatii cu dizabilitati sau care au in ingrijire o ruda care sufera de o afectiune au mai putine sanse? Cei care urmeaza o anumita directie in viata lor spirituala au mai putine sanse? Lista de intrebari continua si raspunsurile afirmative va vor taia mult din sansele de a va obtine candidatii potriviti pentru pozitiile libere din cadrul companiei dvs.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit