Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Haos in companie? Iata pasii necesari pentru a pune totul la punct!
De cele mai multe ori va treziti intr-un birou ravasit, cu zeci de hartii indesate pe toate birourile, cu termene limita intrecute, cu intalniri care nu au mai avut loc pana la urma, cu sedinte care se amana si se tot amana si cand au loc, in final, dureaza mult mai mult decat ati convenit? Lucrurile v-au scapat de sub control. Asta s-a intamplat si asa vor continua sa se desfasoare lucrurile daca luati masuri rapide.
Iata cateva sfaturi care va pot ajuta sa puneti toate lucrurile la punct, conform SbinfoCanada.about.com:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Stabiliti anumite reguli in functie de care sa va conturati o rutina in managerizarea tuturor sarcinilor si responsabilitatilor referitoare la afacerea dvs. Este esential sa existe anumite reguli pe care toti angajatii sa le respecte si care sa aduca un plus de organizare.
2. Stabiliti sarcini si responsabilitati pentru fiecare angajat in parte. Este esential ca fiecare sa stie ce are de facut, ce sarcini si responsabilitati trebuie sa indeplineasca, ce rol joaca si cui trebuie sa ofere feedback referitor la proiectele in care este implicat.
3. Tineti evidenta tuturor progreselor, regreselor, evenimentelor, problemelor, detaliilor care apar in afacerea dvs. Este esential sa aveti organizatoare, agende digitale si tiparite, tot felul de instrumente care sava ajute sa va organizati aspectele de care depinde succesul afacerii dvs.
4. Faceti o plimbare prin birou si priviti lucrurile din "departare". Cum sunt lucrurile aranjate? Cat de organizate vi se par birourile angajatilor? Cat de la indemana vi se par toate dosarele si instrumentele necesare pentru a va conduce activitatea profesionala?
5. Delegati si externalizati. Pe cont propriu aveti toate sansele sa cunoasteti esecul! Luati alaturi de dvs angajati competenti si delegati catre cei in care aveti incredere sarcini si responsabilitati care nu vi se potrivesc si pentru care este nevoie de specializari si experienta de lucru diferite de cele care va apartin.
6. Faceti-va un obicei din a va planifica si organiza toate aspectele referitoare la afacerile dvs. Curatenia se si mentine! Nu va obisnuiti sa faceti curatenie generala si sa uitati faptul ca daca nu mentineti ordinea si organizarea in mod constant, lucrurile o vor lua razna din nou.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit