Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Importanta Customer-Service-ului pentru afacerea ta

de Ana Radulescu 13 Mar. 2014 2237
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Lumea afacerilor este caracterizata de o concurenta intensa si de un ritm alert. Companiile care nu reusesc sa tina pasul pot avea probleme financiare profunde. Una dintre cele mai bune moduri de a creste profiturile si de a garanta dezvoltarea durabila este sa iti innoiesti perspectiva asupra relatiei cu clientii. Aceasta necesitate poate parea evidenta la o prima vedere, insa ai fi surprins sa afli cat de multe companii nu reusesc sa comunice in mod corespunzator cu clientii lor, riscand astfel sa ii piarda.

Comunicarile saptamanale via e-mail (newslettere) sunt o modalitate foarte buna de a te asigura de faptul ca iti faci cunoscute ofertele si noutatile. De asemenea, website-ul unei afaceri ar trebui sa ofere o serie de optiuni diferite pentru clientii care doresc sa intre in contact cu reprezentanti ai companiei pentru a solicita informatii suplimentare. Nu ezita sa investesti in crearea unui departament de Relatii Clienti, pentru a te asigura ca oferi cele mai bune servicii cu putinta. O alta modalitate prin care poti sta in contact cu clientii tai este sa folosesti retelele sociale. Social media si-a dovedit din plin utilitatea in domeniul business, asa ca utilizeaza Facebook si Twitter in avantajul tau si comunica in timp real cu toate persoanele interesate de afacerea ta.

Cunoaste-ti  piata pentru a-ti putea intelege clientii. Internetul permite acum potentialilor clienti sa compare instant preturile diverselor servicii si produse. Clientii vor sti exact care sunt concurentii tai si ce oferte au, asa ca practica o politica de preturi competitiva. Afla tot ce poti despre concurenta si ia toate masurile necesare pentru a asigura clientilor tai cele mai bune solutii. Ofera ceva in plus, ceva mai ieftin sau ceva ce concurenta nu poate oferi, pentru a atrage cat mai multe persoane.

Incearca sa personalizezi toate mesajele pe care le trimiti catre clienti. In era discounturilor si reducerilor, oamenii vor fi mai receptivi la variante care li se adreseaza doar lor, recompensandu-le, de exemplu, loialitatea, deoarece nu se vor mai simti uniformizati.  Foloseste prenumele si persoana I pentru a crea un sentiment de apropiere si a creste increderea in brandul tau.

De fiecare data cand obtii un nou client, afla cum a ajuns la tine. Vei putea contoriza mai bine ce alte site-uri sau persoane te recomanda. Este bine sa mentii legatura cu acestea si chiar sa initiezi un sistem de recompense (de exemplu, ofera discount 5% fiecarei persoane care isi convinge un prieten sa cumpere din magazinul tau de minim 100 de lei).


Tags: managementcustomer servicerelatii clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Idei de afaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri

de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]