Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Importanta Customer-Service-ului pentru afacerea ta
Lumea afacerilor este caracterizata de o concurenta intensa si de un ritm alert. Companiile care nu reusesc sa tina pasul pot avea probleme financiare profunde. Una dintre cele mai bune moduri de a creste profiturile si de a garanta dezvoltarea durabila este sa iti innoiesti perspectiva asupra relatiei cu clientii. Aceasta necesitate poate parea evidenta la o prima vedere, insa ai fi surprins sa afli cat de multe companii nu reusesc sa comunice in mod corespunzator cu clientii lor, riscand astfel sa ii piarda.
Comunicarile saptamanale via e-mail (newslettere) sunt o modalitate foarte buna de a te asigura de faptul ca iti faci cunoscute ofertele si noutatile. De asemenea, website-ul unei afaceri ar trebui sa ofere o serie de optiuni diferite pentru clientii care doresc sa intre in contact cu reprezentanti ai companiei pentru a solicita informatii suplimentare. Nu ezita sa investesti in crearea unui departament de Relatii Clienti, pentru a te asigura ca oferi cele mai bune servicii cu putinta. O alta modalitate prin care poti sta in contact cu clientii tai este sa folosesti retelele sociale. Social media si-a dovedit din plin utilitatea in domeniul business, asa ca utilizeaza Facebook si Twitter in avantajul tau si comunica in timp real cu toate persoanele interesate de afacerea ta.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Cunoaste-ti piata pentru a-ti putea intelege clientii. Internetul permite acum potentialilor clienti sa compare instant preturile diverselor servicii si produse. Clientii vor sti exact care sunt concurentii tai si ce oferte au, asa ca practica o politica de preturi competitiva. Afla tot ce poti despre concurenta si ia toate masurile necesare pentru a asigura clientilor tai cele mai bune solutii. Ofera ceva in plus, ceva mai ieftin sau ceva ce concurenta nu poate oferi, pentru a atrage cat mai multe persoane.
Incearca sa personalizezi toate mesajele pe care le trimiti catre clienti. In era discounturilor si reducerilor, oamenii vor fi mai receptivi la variante care li se adreseaza doar lor, recompensandu-le, de exemplu, loialitatea, deoarece nu se vor mai simti uniformizati. Foloseste prenumele si persoana I pentru a crea un sentiment de apropiere si a creste increderea in brandul tau.
De fiecare data cand obtii un nou client, afla cum a ajuns la tine. Vei putea contoriza mai bine ce alte site-uri sau persoane te recomanda. Este bine sa mentii legatura cu acestea si chiar sa initiezi un sistem de recompense (de exemplu, ofera discount 5% fiecarei persoane care isi convinge un prieten sa cumpere din magazinul tau de minim 100 de lei).
Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagement de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina ConstantinescuSolutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri
de Stanciu IoanaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit