Nu toti angajatii sunt un fel de intraprenori, sa le pese de afacerea ta si de evolutia acesteia ca si cum ar fi a lor. Unii angajati sunt complet paraleli cu ceea ce se intampla in companie, sunt nepasatori si, cum prind un moment bun de barfa, sunt primii care se implica. Plansul, minciuna sunt, din nou, unele dintre semnele ca angajatul nu este cel mai potrivit pentru companie si doar isi pierde timpul in cadrul ei.
            
	 
	
	
			
	Toti antreprenorii s-au confruntat, macar o data, cu un astfel de angajat. Ei sunt cei carora nu le pasa daca compania reuseste sau nu si nu fac decat sa o traga in jos, in loc sa o ridice. 
	 
	Officevibe, o companie dedicata imbunatatirii culturii corporative, a identificat cele mai importante trasaturi ale unui angajat nepasator, pe care vi le prezentam in cele ce urmeaza:
	 
	1. Se plang. Angajatii necorespunzatori se plang tot timpul, iar nimic din ceea ce exista nu este destul de bun pentru ei.
	 
	2. Cauta scuze. Angajatii necorespunzatori niciodata nu isi vor asuma o responsabilitate pentru actiunile lor si intotdeauna vor cauta o scuza pentru ceea ce fac.
	 
	3. Le lipseste entuziasmul. Cand apare o noua cerinta sau un nou proiect, ei vor fi ultimii care se vor entuziasma. Statul degeaba este cel mai bun pentru acestia.
	 
	4. Nu ii ajuta pe ceilalti. Intotdeauna vor spune ca acel lucru nu este treaba lor si niciodata nu isi vor ajuta colegii cu un anumit proiect.
	 
	5. Barfesc. Barfele distrug morala si dinamica unei echipe si creeaza bisericute in cadrul companiei. Acest lucru va inrautati munca in echipa si armonia.
	 
	6. Mint. Un angajat care minte si inventeaza povesti este cu adevarat periculos pentru o echipa.
	 
	7. Considera ca stiu totul. Angajatii nepotriviti vor considera ca stiu totul si ca sunt mult prea buni pentru orice din ceea ce vei spune.
	 
	8. Sunt independenti. Acestia aleg sa lucreze singuri. Pentru ca totul sa mearga bine intr-o companie, ai nevoie ca echipa ta sa colaboreze.
	 
	9. Iresponsabilitate. Angajatii nepotriviti uita deadline-urile, intarzie la munca si uita de promisiunile facute.
	 
	10. Nu au initiativa. Angajatii buni au initiativa, in timp ce opusul lor doar asteapta sa li se spuna ce urmeaza sa faca.
	 
	11. Nu intreaba. Intrebarile ajuta orice om sa invete si sa afle mai multe. Angajatii nepotriviti vor fi cei care nu intreaba nimic si care nu sunt dornici sa invete lucruri noi.
	 
	12. Nu cresc. Acestia nu investesc in ei pentru a deveni oameni mai buni si pentru a creste in cadrul companiei.
	 
	13. Sunt distrasi. Angajatii model stiu exact cand trebuie sa ramana concentrati, in timp ce angajatii necorespunzatori sunt foarte rapid distrasi de orice, ca un student care gaseste si peretii mai interesanti in sesiune.
	 
	Acestea sunt cele mai importante "calitati" ale unui angajat nepotrivit companiei tale, asa ca incearca sa ii identifici si sa ii elimini. Acestia, pe langa faptul ca pot destrama o echipa, pot face astfel incat afacerea sa nu evolueze, ba din contra, pot chiar sa o traga in jos.
	 
    
            
            	
        
      
    Tags: afaceriantreprenoriangajatiintraprenoricompaniesfaturi afaceri