Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Leaderi, coach-i, mentori - Moduri prin care ne impresionam audienta cand livram mesaje

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Leaderii, coach-ii, mentorii si nu numai sunt persoane care trebuie sa isi impresioneze audienta atunci cand livreaza mesaje, cand livreaza discursuri cand cand poarta o conversatie in scop profesional. Comunicarea eficienta cu o audienta mare sau mica se realizeaza prin intermediul catorva tehnici strategic alese si gandite in mod inteligent. Iata cateva sfaturi pentru cei care doresc sa isi impresioneze interlocutorii:

1.    Prezentati intotdeauna mesajul dvs din punctul de vedere al audientei dvs. Trebuie sa stiti cu cine aveti de-a face inainte sa puteti sa va alcatuiti mesajul si apoi sa il livrati cu succes. Este nevoie de planificare si munca de cercetare pentru a stabili clar si de la bun inceput in ce maniera trebuie sa vorbiti, ce ambalaj trebuie sa construiti pentru mesajul dvs pentru a fi bine receptionat, inteles si absorbit.

2.    Nu va purtati si nu vorbiti intr-o maniera artificiala. Daca aveti emotii, lasati sa se vada decat sa recurgeti la alte trucuri menite sa va mascheze emotiile si care pot face mai mult rau decat bine. Cea mai buna solutie pentru combaterea emotiilor este sa va purtati natural, sa adoptati un ton al vocii care sa va avantajeze, un ritm al discursului care sa vi se potriveasca.

3.    Implicati-va audienta in mesajul transmis. De multe ori, leaderii, coach-ii si mentorii isi implica audienta cu ajutorul povestioarelor, cu ajutorul situatiilor pe care le nareaza si in care isi implica interlocutorii. Proiectati in mintea interlocutorilor imagini si situatii in care ei sa se poata regasi pentru a va spori sanse de a ajunge la mintea lor, la inima lor, de a le starni emotii si empatie.

4.    Dati posibilitatea interlocutorilor de a se auto-impresiona. Dati-le sansa sa fie amuzanti, inteligenti, ageri, buni coordonatori samd. Orice ocazie pe care o detineti la indemana este perfecta pentru a-i implica pe interlocutorii dvs in emiterea de ipoteze si confirmarea celor mai corecte.




Tags: leadercoachmentordiscursinterlocutor

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]