Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Leaderi, coach-i, mentori - Moduri prin care ne impresionam audienta cand livram mesaje
Leaderii, coach-ii, mentorii si nu numai sunt persoane care trebuie sa isi impresioneze audienta atunci cand livreaza mesaje, cand livreaza discursuri cand cand poarta o conversatie in scop profesional. Comunicarea eficienta cu o audienta mare sau mica se realizeaza prin intermediul catorva tehnici strategic alese si gandite in mod inteligent. Iata cateva sfaturi pentru cei care doresc sa isi impresioneze interlocutorii:
1. Prezentati intotdeauna mesajul dvs din punctul de vedere al audientei dvs. Trebuie sa stiti cu cine aveti de-a face inainte sa puteti sa va alcatuiti mesajul si apoi sa il livrati cu succes. Este nevoie de planificare si munca de cercetare pentru a stabili clar si de la bun inceput in ce maniera trebuie sa vorbiti, ce ambalaj trebuie sa construiti pentru mesajul dvs pentru a fi bine receptionat, inteles si absorbit.2. Nu va purtati si nu vorbiti intr-o maniera artificiala. Daca aveti emotii, lasati sa se vada decat sa recurgeti la alte trucuri menite sa va mascheze emotiile si care pot face mai mult rau decat bine. Cea mai buna solutie pentru combaterea emotiilor este sa va purtati natural, sa adoptati un ton al vocii care sa va avantajeze, un ritm al discursului care sa vi se potriveasca.
3. Implicati-va audienta in mesajul transmis. De multe ori, leaderii, coach-ii si mentorii isi implica audienta cu ajutorul povestioarelor, cu ajutorul situatiilor pe care le nareaza si in care isi implica interlocutorii. Proiectati in mintea interlocutorilor imagini si situatii in care ei sa se poata regasi pentru a va spori sanse de a ajunge la mintea lor, la inima lor, de a le starni emotii si empatie.
4. Dati posibilitatea interlocutorilor de a se auto-impresiona. Dati-le sansa sa fie amuzanti, inteligenti, ageri, buni coordonatori samd. Orice ocazie pe care o detineti la indemana este perfecta pentru a-i implica pe interlocutorii dvs in emiterea de ipoteze si confirmarea celor mai corecte.
Articole conexe
Cum sa beneficiezi maxim de sfaturile consilierului tau in afaceri sau ale mentorului de business
de Anca RaileanuCat ai de pierdut pentru ca inca nu esti un bun leader...
de Ilinca DobrescuLeadership: Top 4 reguli de care tinem cont!
de Maria Nicutar3 moduri surprinzatoare prin care sa iti sporesti productivitatea! Leaderii te invata!
de Ilinca DobrescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit