Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Majoritatea angajatilor romani vor ca telemunca sa ramana si dupa 15 mai

de Florin P. Amariei
1182 0 04 Mai. 2020
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 7 voturi
RATING UTILIZATORI

Un studiu nou releva faptul ca majoritatea angajatilor romani vor ca lucrul in regim de telemunca sa ramana si dupa 15 mai.

"7 din 10 angajati romani isi doresc sa continue sa lucreze o buna parte din timp de acasa si dupa relaxarea masurilor pentru prevenirea raspandirii coronavirusului si iesirea din starea de urgenta, arata datele Colliers International. Dintre acestia, 60% cred ca lucrul la distanta ar fi util cel putin 1-2 zile pe saptamana, iar 10% ar vrea sa lucreze chiar 3-4 zile de acasa in perioada urmatoare", arata compania de consultanta intr-un comunicat.
 
Cladirile de birouri din portofoliul administrat de Colliers International au continuat sa fie functionale in perioada starii de urgenta, fara proiecte in conservare, astfel ca este de asteptat ca activitatea sa fie reluata gradual chiar incepand din 18 mai.
 
"Totodata, este de asteptat ca unele companii sa continue sa aplice politici de lucru de la distanta pe o perioada mai indelungata, cel putin pentru angajatii care au copii, in contextul suspendarii activitatii unitatilor de invatamant pana in toamna", mai arata compania.
 
Un sfert dintre angajati se asteapta intr-adevar sa revina la birou in luna mai, dar activitatea acestora in cladirile de birouri va fi reluata treptat, in functie de evolutia epidemiei de coronavirus si de masurile anuntate mai departe de autoritati.
 
"Distantarea sociala ar putea fi mentinuta pe perioade mai extinse, ceea ce poate insemna un mix intre munca de la birou si cea de acasa la scara mai larga. Adaptarea si actiunile rapide sunt cuvintele cheie in aceste zilele, dar si preocuparea pentru sanatatea oamenilor si a afacerilor sunt esentiale. De la inceputul pandemiei, la Colliers am pornit acest proces cu un lucru clar in minte, anume ca trebuie sa actionam imediat, cu solutii inovatoare, tinand cont ca proprietarii si chiriasii din cladirile de birouri au nevoie sa recalibreze serviciile in aceasta perioada, dar si mai departe", spune Andrei Voica, director Project Management and Workplace Consultancy, Office Advisory la Colliers International.
 
Pentru a asigura angajatilor distantarea sociala la birou, angajatorii trebuie sa ia in considerare unele modificari de amenajare a spatiului si a mobilierului, mai ales in cazul birourilor de tip open space. Pentru a se alinia la noile comportamente de igiena, proprietarii de cladiri de birouri vor avea un cost minim suplimentar de 2.000 euro pe luna pentru o cladire cu suprafata medie.
 
Este necesara asigurarea unei distante recomandate de doi metri liniari intre angajati, ceea ce inseamna ca va fi necesara cresterea spatiului alocat per angajat de la 8 metri patrati, cat este in prezent media in cladirile de birouri de clasa A, la peste 15 metri patrati per angajat. In acest context, anumite companii vor trebui sa permita unui procent din angajati sa continue lucrul de acasa, astfel incat regulile privind distantarea sociala, dar si de rotatie sa poata fi respectate.


Tags: majoritateangajatitelemunca15 mai

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 7 voturi.

Articole conexe

5 strategii eficiente prin care companiile isi pot sustine angajatii in vreme de criza

de Redactia Ideideafaceri
22 Apr 2020
In ultimele saptamani, modul in care lucram s-a schimbat dramatic. Majoritatea angajatilor lucreaza de acasa, altii sunt in somaj tehnic, iar...

Cum sa-ti motivezi echipa de angajati de la distanta: nu inceta sa faci proiectii pentru revenirea la programul normal

de Redactia Ideideafaceri
06 Apr 2020
Prin teleconferinte si munca de acasa, echipa ta are eficienta, isi indeplineste sarcinile de lucru, finalizati impreuna proiecte, totul pare a...

Ce vor angajatii noi de la firme? Iata unde ar vrea sa lucreze

de Ideideafaceri.ro
03 Mar 2020
Companiile inteleg ca recrutarea angajatilor ideali este unul dintre principalele lucruri care trebuie realizat ca la carte pentru a se putea obtine...

Motivarea corecta a angajatilor - cheia succesului afacerii

de Florin P. Amariei
12 Feb 2020
Un lucru este evident: pentru ca o afacere sa functioneze la maximum de potential, angajatii trebuie sa fie motivati corespunzator. Antreprenorii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016