Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Management de top in 6 sfaturi de urmat
Managerii sunt profesionisti pe umerii carora atarna foarte multa greutate. Sunt profesionisti care detin responsabilitati si sarcini extrem de importante, profesionisti care detin in subordine angajati de-al caror curs sunt responsabili si pe care trebuie sa ii directioneze catre cai corecte, catre poteci pavate cu succes si munca eficienta.
Haideti sa vedem 6 sfaturi mari de care managerii trebuie sa tina cont pentru succes in carierele lor:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Nu va tratati subordonatii ca pe copii care trebuie impinsi de la spate, certati, pedepsiti si care nu stiu ce au de facut daca nu sunteti dvs acolo calare pe situatie. Incercati sa aveti incredere in angajatii dvs si recrutati-i intotdeauna pe cei care dau dovada ca pot atrage increderea dvs.
2. Sprijiniti-va angajatii si fiti alaturi de ei. Sunt atat de multi manageri care se distanteaza enorm de subordonatii lor. Se inchid in birouri, se ascund in spatele birourilor, sunt total inabordabili si acest lucru este o mare greseala.
Un sef trebuie sa fie alaturi de angajati, sa ii asculte, sa ii indrume la fiecare pas, sa comunice cu ei, sa ii trateze ca pe colegi cu care lucreaza intr-o echipa foarte unita. Nu uitati sa ii laudati atunci cand merita, sa ii recompensati, sa ii ajutati sa isi creasca carierele catre succes deplin.
3. Citica constructiva este calea! Managerii trebuie sa inteleaga ca nu au niciun beneficiu de castigat atunci cand aleg critica negativa pentru a incerca sa indrepte neajunsuri, greseli, conflicte din interiorul departamentului pe care il conduc.
Este normal sa nu lasati probleme nerezolvate, insa nu incercati sa criticati doar pentru a puncta o noua solutie. Critica constructiva, cea care nu demoralizeaza, ci motiveaza spre mai bine, este adevarata solutie de care aveti nevoie.
4. Nu in ultimul rand, managerii trebuie sa detina o mare putere de decizie. Aveti nevoie de decizii rapide, decizii pe care nu aveti timp destul sa le analizati, alternative si variante numeroase, probleme care se tot aduna si singura solutie este sa fiti un rezolvator rapid de situatii.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaEstimarile managerilor: O crestere accentuata se va inregistra in comertul cu amanuntul
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit