Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Manager - Arta acordarii primelor de merit
Primele de merit nu sunt ceva nou. Dintotdeauna, muncitorii harnici au fost rasplatiti pentru eforturile lor.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Un bonus substantial acordat angajatilor este un stimulent eficient, ajuta la ridicarea moralului acestora si, implicit, duce la rezultate mai bune ale muncii lor.
Dar aceasta rasplata nu isi va atinge scopul urmarit daca este acordata la intamplare. Atunci cand sunteti pe cale sa implementati un sistem de prime in firma pe care o conduceti, tineti cont de urmatoarele idei care, de-a lungul timpului, s-au dovedit a fi de succes:
1. Mentionati clar conditiile in care cineva poate primi o recompensa , astfel incat fiecare sa stie ce obiective are de atins pentru obtinerea acesteia. De exemplu: punctualitate neintrerupta, o idee stralucita pentru imbunatatirea eficientei sau a conditiilor de munca si, eventual, punerea ei in practica, asumarea unor raspunderi in plus fata de cele atribuite in mod normal, spirit de echipa etc.
2. Evitati limitarea acordarii de prime doar la anumite categorii de personal (cum ar fi sefii). Dati foarte clar de inteles ca oricine, indiferent de functia sa sau de specificul activitatii desfasurate, poate fi recompensat si ca totul depinde de calitatea muncii depuse.
3. Cereti permanent sugestii din partea angajatilor privind persoana careia i se cuvine recompensa, evitand astfel luarea unei decizii injuste.
4. Corelati cuantumul primei cu functia celui caruia i se acorda, cu salariul acestuia, dar, mai ales, cu rezultatele obtinute.
5. Mentineti competitia in atentia personalului prin afisarea intr-un loc vizibil a numelui si fotografiei ultimului premiat, adaugand, eventual, si suma primita.
6. Intariti efectul recompensei asupra moralului salariatului felicitandu-l pe acesta pentru reusita sa in prezenta colegilor, de exemplu in timpul unei sedinte.
Articole conexe
Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile
de Idei de afaceriSe schimba legea: Autorizatiile de constructii si Certificatul de urbanism se vor elibera...aproape pe loc
de Ana GhiarasimCa sa faci bani din afacerea ta, urmeaza aceste 4 sfaturi
de Ingrid Dumitrescu4 moduri de a economisi bani cu sediul afacerii
de Octavian DinuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit