Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing-ul pe mobil - Noi frontiere de explorat

de Maria Nicutar 02 Iun. 2011 4003
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul si publicitatea isi cauta in permanenta noi directii de actiune, noi surse de potentiali clienti, noi metode de a-si face produsul vizibil pe piata. In consecinta, se exploreaza toate modalitatile de a ajunge sub ochii clientilor:presa scrisa, online, fly-ere, postere, carti de vizita si telefoane mobile.

In prezent nu putem vorbi despre o expansiune mare a marketing-ului pe mobil, dar putem afirma cu siguranta ca este un domeniu fertil si extrem  de promitator pentru viitorul apropiat.

Majoritatea consumatorilor detin telefoane mobile si o mare parte au achizitionat deja primul “smart device” si beneficiaza de aplicatii complexe prin care pot fi tinuti la curent cu ultimele tendinte in materie de produse si servicii.

Dovada ca ne confruntam cu o dezvoltare a acestui tip de marketing este frecventa sporita cu care consumatorii acceseaza site-urile optimizate pentru telefonul mobil. Cu siguranta, viitorul suportului online va sta in mainile clientilor, la propriu si la figurat, si aici trebuie sa apara si publicitatea.

Aplicatiile mobile reprezinta o mare oportunitate de marire a vizibilitatii serviciilor si produselor, insa, pentru moment, romanii prezinta reticenta in descarcarea acestora contra-cost. Solutia sta in aplicatiile gratuite. Reclamele sub forma de aplicatii sunt create sub forma de jocuri, muzica sau GPS.

Strategiile de marketing si de publicitate adaptate pentru acest domeniu impun cheltuieli infinit mai mici decat in cazul marketing-ului si publicitatii clasice. Pe langa acest lucru, trebuie luat in calcul faptul ca se sporeste considerabil eficienta unei campanii publicitare cu ajutorul accesului direct catre clientii vizati. Exista o siguranta ca se face marketing catre o audienta care isi doreste sa fie tinuta la curent si nu se va simti agasata de mesaje nedorite.

Reclamele text sunt momentan cele mai folosite. Acesta este marketing-ul SMS. Recomandarea expertilor din domeniu este sa nu se foloseasca aceleasi mesaje publicitare din alte medii:presa scrisa, online, panouri. Pentru a pune la punct un mesaj eficient, trebuie sa veniti cu o alta abordare potrivita interactiunii directe cu clientul vizat.

O solutie ar fi sa folositi marketing-ul SMS doar pentru tinerea consumatorilor la curent cu ofertele zilnice, promotiile, concursurile pe care le puneti la bataie.

In final, va amintim ca marketing-ul pe mobil se imbina formidabil cu marketing-ul social. Nu neglijati retelele de socializare si creati-va o legatura strategica intre reclamele pe mobil si publicitatea de pe Facebook, Twitter samd. Fiti la current cu toate aplicatiile disponibile prin care v-ati putea face produsele sau serviciile vizibile si cu noile tendinte ale consumatorilor.
 





Tags: marketing pe mobilreclame pe mobilsms marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]