Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Mic dictionar al negocierii
Negocierile reprezinta procese extrem de dificile pentru multi dintre noi si prea putini reusesc sa obtina rezultatele pe care si le-ar fi dorit. Problema poate veni din cauza necunoasterii aspectelor fundamentale ale actului negocierilor. Iata un mic dictionar al negocierii, suma de informatii pe care le puteti utiliza in avantajul dvs, pentru negocieri de succes sporit:
Negocierea reprezinta un proces de armonizare a intereselor participantilor la o actiune interumana, in vederea gasirii unei solutii convenite.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Puterea de negociere reprezinta totalitatea mijloacelor pe care negociatorul le poate folosi in vederea obtinerii unei solutii convenite, cat mai apropiate de pozitia proprie de negocieri.
Marja de negociere reprezinta zona dintre obiectivele maximale si limitele minime acceptabile in cadrul acestor interese.
Zona de compromis posibil este zona in care marjele de negociere ale participantilor se suprapun.
Prenegociere, culegerea de date si informatii asupra partenerului de negociere, identificarea cadrului specific al negocierii, pregatirea reala a cadrului de desfasurare a negocierii.
Echipa de negociere trebuie sa cunoasca problema; sa defineasca cadrul discutiilor; sa nominalizeze persoanele capabile pentru negociere, cunoscatori ai problemelor discutate; sa pregateasca si sa anunte partenerul; sa organizeze protocolul, sala de tratative.
Strategia negocierii cuprinde ansamblul obiectivelor urmarite in procesul negocierii, caile (modalitatile) posibile de atingere a acestor obiective si mijloacele (resursele) disponibile pentru realizarea lor.
Strategia negocierii trebuie sa conduca la atingerea obiectivelor prin trezirea atentiei clientului, stimularea interesului acestuia de a avea produsul respectiv.
Tactica de negociere este acea parte a strategiei care cuprinde mijloacele si formele de actiune utilizabile intr-o situatie data, pentru realizarea unui obiectiv strategic sau intermediar al negocierii.
Argumentarea negocierii, partea sau suportul care sta la baza negocierii si urmareste relatiile cauza-efect, analogie, comparatie, ilustrare.
Concesia reprezinta o modificare a propriei pozitii de negociere in directia pozitiei partenerului.
Articole conexe
7 reguli tehnice care iti influenteaza negocierea in afaceri
de Cosmin EnescuTactici de negociere pe care le putem invata de la copii
de Alexandra PopescuVrei sa devii expert in negocieri? Iata cateva sfaturi memorabile!
de Ilinca DobrescuSfaturi utile pentru succes deplin in negocieri!
de Ilinca DobrescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit