Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mobilizarea echipei, factor cheie al reusitei

de Marian Curelaru 19 Mar. 2014 2915
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Trofeul deceniului", acordat de Croissance Plus si Bain & Company, recompenseaza incepand din 1995 cele mai bune intreprinderi franceze cu varsta de zece ani, in termeni de crestere, de inovatie si de locuri de munca. Un studiu realizat de organizatori in legatura cu finalistii trofeului din editiile precedente a urmarit sa evidentieze factorii succesului antreprenorial. Domenico Azzarello, director general al biroului francez al Bain & Company, a fost intervievat pe aceasta tema de cotidianul L'Usine Nouvelle.

Problema factorilor cheie care fac ca unele companii sa reuseasca mai bine decat altele este una strategica, pentru ca din cele 320.000 de intreprinderi create in 2004 n-au rezistat zece ani decat  61.000, iar dintre acestea doar 600 au in prezent cifre de afaceri de peste 10 milioane de euro.

La originea acestor reusite se gasesc in 95% din cazuri antreprenori cu studii superioare. 65 % au urmat cursurile unei scoli de management sau de ingineri. Creatorii au avut cel mai adesea o prima experienta intr-o mare intreprindere.

In fine, 70% dintre ei sunt la prima creatie a unei intreprinderi. Cum a fost posibil sa reuseasca din prima? Cand si-au creat compania, ei au avut o idee clara privind nevoia la care vor raspunde si factorul care-i va diferentia pe piata.

De cele mai multe ori, succesul nu depinde atat de personalitate, de viziunea unui om, cat depinde de viziunea unei echipe. 70% din finalisti s-au lansat cu cel putin un asociat. In 40% din cazuri, acest asociat este un fost coleg. Doar 23% din creatori au ca asociat un membru de familie si 15% unul sau mai multi prieteni.

Capacitatea de a mobiliza echipele in jurul unei idei reprezinta punctul comun al tuturor antreprenorilor selectionati. Acesta este, incontestabil, un factor cheie al succesului. Ei reusesc acest lucru dincolo de marea diversitate a personalitatilor lor. Unii sunt foarte carismatici si stiu sa mobilizeze oamenii prin discursul lor. Altii sunt mai putin buni in aceasta privinta, dar stiu sa gaseasca o persoana complementara, pentru a suplini aceasta lipsa. Simplificand, putem spune ca introvertitul va gasi un bun comunicator, iar extravertitul, dimpotriva, va gasi o personalitate mai putin inflacarata, dar mai analitica.


Tags: antreprenoriatstudiumobilizarea echipeifactori cheie ai succesului

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Studiu. Consumatorii, nemultumiti de modul in care le sunt procesate datele personale

de Florin Amariei
15 Dec 2021
Un nou studiu releva ca mai multi consumatori sunt nemultumiti de modul in care le sunt procesate datele personale. Cercetarea de specialitate...

Studiu. Principalele provocari pentru companiile din Romania in 2021

de Florin Amariei
24 Nov 2021
Un nou studiu releva care au fost principalele provocari pentru companiile din Romania in 2021. Conform managerilor respondenti, cele mai...

Studiu. Noua generatie lucreaza doar ce-i place!

de Florin Amariei
23 Sep 2021
Un nou studiu releva ca generatie care intra acum in campul muncii alege locurile de munca care se conformeaza preferintelor personale. Succesul...

Studiu. Companiile investesc in dezvoltarea telemuncii

de Florin Amariei
23 Iun 2021
Doar 9% dintre companiile care au facut parte din studiu vor sa-si aduca angajatii inapoi la birou pentru programul normal de luni pana vineri....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]