Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Mobilizarea echipei, factor cheie al reusitei
"Trofeul deceniului", acordat de Croissance Plus si Bain & Company, recompenseaza incepand din 1995 cele mai bune intreprinderi franceze cu varsta de zece ani, in termeni de crestere, de inovatie si de locuri de munca. Un studiu realizat de organizatori in legatura cu finalistii trofeului din editiile precedente a urmarit sa evidentieze factorii succesului antreprenorial. Domenico Azzarello, director general al biroului francez al Bain & Company, a fost intervievat pe aceasta tema de cotidianul L'Usine Nouvelle.
Problema factorilor cheie care fac ca unele companii sa reuseasca mai bine decat altele este una strategica, pentru ca din cele 320.000 de intreprinderi create in 2004 n-au rezistat zece ani decat 61.000, iar dintre acestea doar 600 au in prezent cifre de afaceri de peste 10 milioane de euro.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
La originea acestor reusite se gasesc in 95% din cazuri antreprenori cu studii superioare. 65 % au urmat cursurile unei scoli de management sau de ingineri. Creatorii au avut cel mai adesea o prima experienta intr-o mare intreprindere.
In fine, 70% dintre ei sunt la prima creatie a unei intreprinderi. Cum a fost posibil sa reuseasca din prima? Cand si-au creat compania, ei au avut o idee clara privind nevoia la care vor raspunde si factorul care-i va diferentia pe piata.
De cele mai multe ori, succesul nu depinde atat de personalitate, de viziunea unui om, cat depinde de viziunea unei echipe. 70% din finalisti s-au lansat cu cel putin un asociat. In 40% din cazuri, acest asociat este un fost coleg. Doar 23% din creatori au ca asociat un membru de familie si 15% unul sau mai multi prieteni.
Capacitatea de a mobiliza echipele in jurul unei idei reprezinta punctul comun al tuturor antreprenorilor selectionati. Acesta este, incontestabil, un factor cheie al succesului. Ei reusesc acest lucru dincolo de marea diversitate a personalitatilor lor. Unii sunt foarte carismatici si stiu sa mobilizeze oamenii prin discursul lor. Altii sunt mai putin buni in aceasta privinta, dar stiu sa gaseasca o persoana complementara, pentru a suplini aceasta lipsa. Simplificand, putem spune ca introvertitul va gasi un bun comunicator, iar extravertitul, dimpotriva, va gasi o personalitate mai putin inflacarata, dar mai analitica.
Articole conexe
Studiu. Consumatorii, nemultumiti de modul in care le sunt procesate datele personale
de Florin AmarieiStudiu. Principalele provocari pentru companiile din Romania in 2021
de Florin AmarieiStudiu. Noua generatie lucreaza doar ce-i place!
de Florin AmarieiStudiu. Companiile investesc in dezvoltarea telemuncii
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit