Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
2646 0 31 Aug. 2015
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand arunci vina pe altii fara sa ai date prin care sa sustii nevinovatia ta.

Desigur, a da vina pe altii este una dintre cele mai comune tactici. Poti face asta cu succes, insa conditia esentiala este sa aduci dovezi in acest sens si sa nu afectezi relatiile cu partenerii de afaceri apropiati.

Primul lucru pe care este indicat sa il faci atunci cand primesti critici la adresa produselor si serviciilor tale este sa iei mana de pe tastatura si pe telefon pana cand te calmezi si poti trata cu ratiune situatia.

In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere.

Este important sa nu iei lucrurile personal!

Criticile vin la adresa unor produse si servicii pe care oamenii le pot percepe diferit. Cu alte cuvinte, iti recomandam sa nu faci greseala de a te considera vinovat personal. Tu si afacerea ta sunteti doua entitati diferite.

Nemultumirile din partea clientilor pot fi cauzate de nenumarati factori: retea de distributie ineficienta, mod de prezentare inadecvat in magazine etc. Cel mai mare beneficiu al acestei diferentieri este faptul ca poti privi lucrurile mai obiectiv, fara sa fii influentat de emotii.

Un lucru esential de care este indicat sa tii cont este faptul ca nimeni nu se asteapta sa ai un raspuns imediat atunci cand un client publica o plangere.

Un mod elegant de a raspunde este de a-ti exprima preocuparea pentru a solutiona problema, cu precizarea ca trebuie sa investighezi mai intai situatia.

Publicul va aprecia interesul tau pentru a culege toate informatiile necesare. De aceea, isi recomandam sa nu propui o solutie imediata, pe care ai testat-o, ci sa intelegi mai intai situatia.



Tags: clientinemulturimiri clientiplangereafacereafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum iti protejezi mica afacere in timpul unei crize mondiale

de Redactia Ideideafaceri
07 Mai 2020
Printre categoriile puternic afectate de criza cauzata de pandemie se numara si firmele mici sau antreprenorii aflati la inceput de drum. Astfel de...

ASF anunta un program de evaluare independenta a afacerilor

de Florin P. Amariei
19 Feb 2020
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) anunta un program de evaluare independenta a afacerilor din domeniul asigurarilor. Iata cum va functiona...

Motivarea corecta a angajatilor - cheia succesului afacerii

de Florin P. Amariei
12 Feb 2020
Un lucru este evident: pentru ca o afacere sa functioneze la maximum de potential, angajatii trebuie sa fie motivati corespunzator. Antreprenorii...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Redactia Ideideafaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016