Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu mai amana munca! Iata motivele pentru care o faci si cum sa te pui pe treaba de azi!

de Ilinca Dobrescu 20 Mar. 2013 2664
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Amanam multa munca si asta se intampla zilnic. Amanam sa ne verificam conturile de mail, sa platim taxele, sa tinem acea sedinta cu subordonatii nostri, sa ne actualizam planurile de afaceri si nu numai. In cateva cuvinte, amanam tot ce se poate si rezultatul este unul singur: Stres!

Stresul se acumuleaza si nu iti permite sa iti faci munca la nivel maxim de eficienta, de productivitate. Si asa se naste o alta forma de stres si cercul vicios se naste. Stresul naste stres si acesta, la randul lui, naste  ... tot stres, exact!

Si atunci cand amanam, trebuie sa intelegem clar care sunt cauzele si cum putem sa stopam acest tip de comportament. Iata cateva motive din cauza carora amanam munca, conform INC:

1. teama de esec: sentimentul de nesiguranta este cu adevarat unul paralizant!
2. credinta ca munca se face mai bine pe ultima sute de metri, sub presiune inalta. Stim cu totii clasica regula dupa care ne luam cand eram in facultate. Invatam cu o seara inainte de examen si il treceam. Nu in treceam cu brio, desigur, dar conta ca am trecut cu bine. In cariera si in afaceri, doar "cu brio" conteaza cu adevarat. Munca de mantuiala poate oricine sa faca, insa doar adevaratii antreprenori pot face treaba exceptionala.
3. perfectionism. Daca nu avem toate conditiile optime de munca, atunci, de multe ori, amanam pana cand le vom avea.
4. lipsa listelor de sarcini si prioritati duce la lipsa de organizare si din aceasta cauza, amanam sa ne facem treaba.
5. starile de oboseala si de lipsa a sanselor de succes sunt inca doua cauze principale pentru amanarea sarcinilor.

Solutiile sunt cat se poate de simple. Mizam pe organizare, pe prioritati, pe atmosfera care sa ne ajute sa muncim la nivel maxim de productivitate, renuntam la retele de socializare si chiar la internet, in masura posibilitatilor.

Pastram o agenda ordonata si liste de sarcini alaturi, post-it-uri si evitam sa ne irosim timpul cu persoanele care nu ne pot ajuta sa ne atingem tinta. Da, este placut sa stai la o barfa mica la coltul biroului, insa chiar si 10 minute te pot scoate din ritm foarte rapid.

Mai mult, conform INC, amanarea poate fi stopata daca ne asiguram persoanele de contact ca vom livra munca la termenul stabilit. Nu in ultimul rand, nu ne asteptam la rezultate perfecte si nu uitam sa muncim atunci cand suntem odihniti, cand suntem in forma maxima.

Mult succes si spor la munca!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: amanarea sarciniloramana muncaamanarea sarcinilor

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]