Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Numerele magice ale productivitatii mari: 52 si 17
Crezi cumva ca baza productivitatii este un creier extraordinar, vointa de fier sau utilizarea inteligenta a aplicatiilor si instrumentelor? Se pare ca nu. De fapt, secretul productivitatii consta in... doua numere, mai exact: 52 si 17. Acum te intrebi probabil la ce ma refer.
Munca si odihnaCresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Compania letona Gifford, Draugiem Group, a realizat recent un experiment utilizand aplicatia DeskTime pentru a observa obiceiurile sau practicile care ii diferentiaza pe angajatii productivi. Secretul pentru productia mare nu a fost ceea faceau propriu-zis membrii echipei supraproductive, ci mai degraba ceea ce nu faceau. Pe scurt, ei nu lucreaza tot timpul.
Pauzele sunt secretul pentru productivitatea incredibila. Se pare ca cei mai buni muncitori ai companiei prezinta un model specific al productivitatii: o perioada de munca de mare intensitate, urmata de o perioada scurta de reincarcare. Raportul ideal pe care DeskTime l-a aratat a fost un sprint de lucru de 52 de minute, urmat de 17 minute de recuperare. Acesta este similar metodei Pomodoro.
Secretul pentru o productivitate la nivel inalt pe durata unei zile de lucru nu inseamna sa muncesti mai mul, ci sa muncesti inteligent, cu pauze frecvente. Cei mai productivi 10% dintre angajati profita din plin de aceste 52 de minute, insa apoi se odihnesc pentru a fi gata pentru urmatoarea repriza de munca.
Importanta recuperarii
Recuperarea este deopsebit de importanta, fapt demonstrat nu nu ai de studiul companiei letone, ci si de nueroase alte cercetari ale expertilor in domeniu, care ne recomanda acest model: munca intensa presarata cu pauze pentru a creste productia.
Daca toate acestea te-au convins de importanta pauzelor, ia aminte: o serie de studii au demonstrat ca in timp ce seful poate evalua timpul pentru odihna, angajatii esueaza in a estima corect si au tendinta sa micsoreze timpul alocat recuperarii, din teama de a nu parea ca isi iau pauze prea lungi. Asadar, asigura-te ca angajatii tai inteleg cu exactitate principiul productivitatii.
Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagement de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina ConstantinescuSolutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri
de Stanciu IoanaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit