Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oamenii de care ai nevoie in serviciul de staffing

de Alexandra Popescu 16 Iun. 2014 2622
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intr-o afacere, initiatorul are nevoie de un staff bine pus la punct, care sa acopere toate sarcinile care trebuie indeplinite. Toti acesti oameni te ajuta pe tine ca antreprenor sa te ocupi de sarcinile mai importante ale companiei, de strategiile de dezvoltare, in loc sa executi cat mai multe deodata.

 
In continuare iti prezentam pozitiile cele mai permanente care se gasesc, de obicei, in serviciul staffului:
 
Asistent administrativ. Ofera asistenta managementului superior.
 
Coordonator administrativ. Acesta se ocupa de tot ceea ce inseamna salarizare, facturare sau conturi de creante. In servicii mai mici, ei pot achizitiona bunuri si sunt responsabili de mailurile saptamanale.
 
Manager reprezentant al serviciului de contabilitate/financiar. Acesta se ocupa de salarizarea atat a personalului permanent, cat si a celui temporar. 
 
Administrator de firma. Manevreaza cumpararile si ofera suport HR personalului permanent.
 
Manager de birou/filiala. Supravegheaza toate operatiunile de birou.
 
Coordonator on-site. Supravegheaza angajatii temporari la locul de munca. Aceasta pozitie este utila doar arunci cand este necesar, daca exista grupuri mari de angajati temporari la o companie.
 
Specialist plasare permanent. Se ocupa de recrutarea, intervievarea, selectia si plasarea angajatilor permanenti pentru clientii servicului de staffing.
 
Specialist plasare/ supervisor performanta/ coordonator personal/consilier de serviciu. Se ocupa de apelurile initiale de la potentialii angajati temporari si, de asemenea, intervieveaza aplicantii, supravegheaza angajatii temporari si se ocupa de problemele pe care un angajat sau un client le poate avea. Toate serviciile staff-ului de orice dimensiune folosesc mai multe dintre aceste persoane la fiecare locatie de birou. Chiar si un serviciu mic are, de obicei, doua persoane care se ocupa de aceste sarcini. Intr-un birou mic, aceste persoane pot fi pentru recrutare.
 
Receptionist/secretar. Raspunde la telefoane si se ocupa de sarcinile de birou.
 
Recrutor. Gaseste si intervieveaza aplicanti si poate oferi si servicii pentru clienti. Cele mai multe servicii de staffing considerabile au mai multe astfel de persoane la fiecare locatie. Intr-un serviciu mic, recrutorul si coordonatorul de personal pot fi aceeasi persoana.
 
Ofiter de control al riscurilor. Se ocupa de toate nevoile de asigurare ale servicului de staffing. Multe servicii se ocupa cu succes de nevoile lor de asigurare prin intermediul unui agent de asigurare exterior. Cu toate acestea, serviciile de staffing foarte mari au mai multi ofiteri de control de risc.
 
Manager de vanzari/ asociat de vanzari. Se ocupa de vanzari si este in afara afacerii generatoare de birou. Ofera si servicii pentru clienti. Toate, dar in special serviciile cele mai mici, au cate doua persoane de acest fel la fiecare birou.
 
Director regional/ vice-presedinte al operatiunilor. Supravegheaza operatiunile companiei. Daca exista mai multe birouri, acestia supravegheaza managerii birourilor.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceristaffantreprenorisarcinimanagementadministrativspecialistmanager

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

3 metode de imbunatatire a performantei manageriale

de Idei de afaceri
13 Mai 2024
Intr-un mediu de business atat de competitiv, perfomanta manageriala poate face diferenta dintre un business de succes si unul mediocru. Totusi,...

Managerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii

de Bianca Tila
28 Iun 2023
Managerii romani estimeaza o crestere a preturilor in constructii si comertul cu amanuntul pentru urmatorele trei luni, potrivit datelor publicate de...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

INS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare

de Bianca Tila
28 Feb 2023
Managerii din Romania estimeaza o relativa stabilitate a activitatilor din constructii, in comertul cu amanuntul si in servicii. In acest ultim...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]