Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oportunitatea unei afaceri de succes - administrare si planificare

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O afacere in domeniul administrarii presupune sa organizezi si sa planifici informatiile clientilor. Partea interesanta a acestui tip de afacere este ca le oferi clientilor abilitatile tale si ca ii poti coordona pentru a obtine serviciile de care au nevoie. A fi administrator inseamna sa ai o relatie stransa cu nevoile clientilor.

 
Iti poti folosi metodele de organizare si de logistica pentru a-ti ajuta clientii sa isi ordoneze multe detalii din viata personala, precum programul familiei, mailurile, responsabilitati sociale etc. Ocupandu-te de acest lucru, clientii vor avea timp sa se concentreze pe lucrurile urgente de rezolvat. Este genul de afacere dedicata celor carora le place sa lucreze cu oamenii.
 
Unele dintre sarcinile de care te vei ocupa pot presupune sa te ocupi de aranjarea calatoriilor si perioada in care acestea se sfarsesc. Iti poti oferi serviciile tuturor celor care au nevoie ca cineva sa le planifice afacerile, sa le decoreze interioarele sau care sa se ocupe de copii pe timpul zilei. De asemenea, iti poti ajuta clientii sa isi faca cumparaturile si sa aiba grija de animalele lor. A fi administrator nu inseamna sa te ocupi doar de un segment din viata clientului.
 
Este necesar sa fii sociabil, sa poti planifica si sa organizezi orice ti se cere, sa rezolvi probleme in timp util si sa poti comunica cu clientii. Este important sa ai un computer performant sau un telefon cu conexiune la internet pentru a mentine legatura cu acestia din urma si sa te dedici total programului lor. A fi administrator, inseamna, pana la urma, a fi bun la toate si a fi eficient. Odata cu aparitia corporatiilor si a joburilor care tin mult peste program, oamenii nu mai au timp sa se ocupe de aceste lucruri si vor angaja intotdeauna pe cineva sa le faca treaba contra-cost. Si cu cat mai multi clienti te vor recomanda altor persoane, cu atat mai mult iti vei creste veniturile. Trebuie doar sa fii organizat si sa te pricepi la administrarea nevoilor clientilor. 
 
Sursa: www.business-ideas-connection.com
 


Tags: afaceriidei de afacerioportunitati de afaceriafaceri administrareadministratorclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]