Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Peste jumatate din companii isi vor angajatii inapoi in birouri

de Florin Amariei 26 Ian. 2021 1525
4.67 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un nou sondaj releva ca peste jumatate din companii isi vor angajatii inapoi in birouri incepand cu luna martie.

"17% dintre aceste companii au revenit la munca (in special in magazine/fabrici) la finalul starii de urgenta (mai 2020), iar aproape 22% au renuntat la telemunca la inceputul acestui an. Odata ce numarul de cazuri noi de Covid-19 scade, tot mai multe companii vor sa reia munca de la birou. Astfel, 57% dintre companii au in plan sa isi cheme angajatii la lucru din luna martie. Aproape 4% dintre companii si-au planificat ca angajatii sa lucreze remote definitiv", se precizeaza in comunicat.
 
In ceea ce priveste angajatii, 65% dintre cei 3.752 respondenti spun ca au lucrat de acasa in ultimul an. Dintre salariatii care si-au desfasurat munca de acasa, 40% au afirmat ca au lucrat mai mult timp si au fost mai eficienti. Pe de alta parte, 30% dintre ei au raspuns ca acasa au lucrat mai putin timp, dar le-a crescut eficienta, 18% dintre angajati au afirmat ca le-a scazut si timpul de lucru si eficienta, iar 11% au spus ca a crescut timpul de lucru, dar le-a scazut eficienta.
 
Aproape 40% dintre angajatii care au lucrat de acasa au declarat ca starea de spirit le-a fost destul de mult (26,2%) si foarte mult (13,8%) afectata de lipsa interactiunii fata in fata. In schimb, 35% dintre angajatii care au lucrat remote au spus ca au fost afectati putin de lipsa interactiunii, iar 22% foarte putin. In jur de 2,3% spun ca nu le-a fost afectata starea.
 
Starile cele mai frecvente cu care s-au confruntat au fost: temere (48,2%), nervozitate (23,2%), stres (20%), anxietate (14%).
 
Pe de alta parte, aproximativ 19,2% dintre angajati spun ca si-au pierdut serviciul, 16% au intrat in somaj tehnic, iar 11,2% au avut mai putin de lucru.
 
Cu toate acestea, aproape jumatate (49%) sunt increzatori in siguranta locului de munca, iar 29% foarte increzatori. Restul de 22% nu au incredere in viitorul jobului lor.
 
In ceea ce priveste companiile, o treime dintre ele (31,2%) au facut disponibilizari intre iunie si decembrie 2020. Cele mai afectate categorii au fost angajatii cu studii medii si persoanele necalificate (57,6%).
 
De asemenea, 57,3% dintre companii au taiat programele de training si pe cele de wellbeing, iar 9% nu au mai decontat serviciile de transport.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: companiiangajatibirouri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Consiliul Concurentei a amendat cu 4,9 milioane de lei companii de pe piata echipamentelor de protectie

de Bianca Tila
19 Dec 2022
Consiliul Concurentei a amendat cu aproximativ 4,9 milioane de lei opt companii. Acestea activeaza pe piata comercializarii echipamentelor de...

4 facilitati de ordin sanitar pe care o cladire de birouri a viitorului ar trebui sa le aiba

de Idei de afaceri
27 Ian 2022
Schimbarile din ultimii doi ani au avut efecte pe partea personala si mai ales pe cea profesionala. Munca de acasa impusa de catre angajatori a lasat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]