Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planificati inteligent schimbarile si inovatia in afacerea dvs

de Maria Nicutar 18 Iun. 2011 3034
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O afacere care nu se dezvolta nu se mentine pe piata timp indelungat deoarece va fi acaparata de celelalte care sustin inovatia si schimbarile. De aceea, este vital sa ganditi noi directii in care va puteti largi perspectivele, noi sectoare de consumatori pe care le puteti castiga si trebuie sa detine capacitatea de a masura potentialul noilor trenduri.

Fie ca doriti sa lansati un nou produs, sa le revitalizati pe cele deja existente sau sa va schimbati imaginea companiei, totul trebuie planificat cu atentie. Clientii sunt avizi de noutate si doresc sa aiba la dispozitie numeroase optiuni din care sa isi aleaga cea mai buna varianta. In acest context trebuie sa puneti la bataie o serie de factori care va vor ajuta sa ii cuceriti si sa ii fidelizati.

In primul rand aveti nevoie de idei bune, cu potential  de interes pentru consumatorii pe care ii vizati. O idee este cu atat mai buna cu cat se pliaza mai fidel pe nevoile si dorintele reale ale clientilor sai. Aveti nevoie sa va desfasurati activitatea pe o nisa specifica si sa va cunoasteti foarte bine sectorul de consumatori cu care aveti de-a face. Este, de asemenea, esential sa determinati rentabilitatea unei idei sau a unei schimbari si sa aflati daca aceasta va functiona in cazul afacerii dvs. Sa spunem ca detineti o firma de catering si doriti sa va schimbati gama de ingrediente folosite cu ingrediente organice. Stabiliti cat de fezabila este noua strategie ce urmeaza sa fie adoptata si incercati sa va faceti o idee privind modul in care aceasta va fi vazuta si acceptata de angajati.

Schimbarile produse intr-o afacere afecteaza  bunul mers al acesteia ca tot unitar. Va afecteaza angajatii, clientii, furnizorii samd. Va trebui sa va anuntati angajatii referitor la beneficiile care se vor simti datorita noilor schimbari ce urmeaza sa se produca in companie. Instruiti-va personalul astfel incat sa poata face fata tranzitiei. Asteptati-va la greseli din partea lor pentru perioada in care trebuie sa se acomodeze cu noile schimbari produse.

Mai mult, incercati intotdeauna sa sustineti si sa incurajati input-ul de noi idei din partea managerilor, a angajatilor, tineti cont de reclamatiile clientilor si nu uitati ca din interiorul companiei si din randul consumatorilor vin majoritatea ideilor de imbunatatire si inovatie.




Tags: schimbari in afaceriinovatia in afaceri

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]