Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitatea negativa te ajuta? 2 sfaturi care te ajuta sa o gestionezi?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Unii spun ca nu exista publicitate negativa. Tot ce conteaza este ca numele afacerii tale sa fie cunoscut de publicul-tinta. Totusi, lucrurile nu stau tocmai asa.

O reputatie negativa poate insemna disparitia unei afaceri, acest proces avand loc in vazut tuturor.

Pentru ca modul in care tratezi criticile si nemultumirile clientilor exprimate in public, iata 2 sfaturi pentru situatiile in care te confrunti cu o astfel de situatie.

1. Nu te ascunde
In cele mai multe cazuri, clientii nemultumiti folosesc cuvinte dure pentru a-si exprima trairile. Este neplacut pentru oricine sa dea bani care nu ii aduc avan tajele promise.

Marturisirile lor pot veni ca un soc pentru antreprenori, iar prima reactie si calea aparent cea mai simpla este de a te retrage din vazul lumii.

Desigur, in unele cazuri, nu este nevoie sa reactionezi. De exemplu, atunci cand cineva utilizeaza numele tau pentru a parodia. Tacerea inseamna ca pot gusta gluma. Totusi, in cele mai multe cazuri, strategia de evitare a unui raspuns nu este una potrivita.

Toti ochii vor fi atintiti asupra ta, in asteptarea unei reactii. Raspunsul cel mai uzual este verificarea plangerilor pentru a clarifica situatia.

Astfel, asiguri consumatorii ca esti preocupat de perceptia lor fata de oferta ta si ca iti dai silinta pentru a indeparta eventualele neplaceri. Este esntial sa ai o reactie si sa nu lasi lucrurile sa escaladeze pana in punctul in care nu le mai poti controla.

2. Cere-ti scuze

In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere. Evita expresii de genul „Ne pare rau daca cineva s-a simtit lezat”.

Este mai bine sa faci referire exact la clientul nemultumit decat sa te exprimi intr-un mod impersonal. Trateaza problema cu responsabilitate si, mai mult decat atat, propune o solutie.

De exemplu, daca cineva spune ca produsul s-a defectat la scurt timp dupa achizitionare, aminteste de garantie si da asigurari clientului ca va avea un produs functional.





Tags: publicitatepublicitate negativaimaginea firmeiafacereafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]