Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Publicitatea negativa te ajuta? 2 sfaturi care te ajuta sa o gestionezi?
Unii spun ca nu exista publicitate negativa. Tot ce conteaza este ca numele afacerii tale sa fie cunoscut de publicul-tinta. Totusi, lucrurile nu stau tocmai asa.
O reputatie negativa poate insemna disparitia unei afaceri, acest proces avand loc in vazut tuturor.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Pentru ca modul in care tratezi criticile si nemultumirile clientilor exprimate in public, iata 2 sfaturi pentru situatiile in care te confrunti cu o astfel de situatie.
1. Nu te ascunde
In cele mai multe cazuri, clientii nemultumiti folosesc cuvinte dure pentru a-si exprima trairile. Este neplacut pentru oricine sa dea bani care nu ii aduc avan tajele promise.
Marturisirile lor pot veni ca un soc pentru antreprenori, iar prima reactie si calea aparent cea mai simpla este de a te retrage din vazul lumii.
Desigur, in unele cazuri, nu este nevoie sa reactionezi. De exemplu, atunci cand cineva utilizeaza numele tau pentru a parodia. Tacerea inseamna ca pot gusta gluma. Totusi, in cele mai multe cazuri, strategia de evitare a unui raspuns nu este una potrivita.
Toti ochii vor fi atintiti asupra ta, in asteptarea unei reactii. Raspunsul cel mai uzual este verificarea plangerilor pentru a clarifica situatia.
Astfel, asiguri consumatorii ca esti preocupat de perceptia lor fata de oferta ta si ca iti dai silinta pentru a indeparta eventualele neplaceri. Este esntial sa ai o reactie si sa nu lasi lucrurile sa escaladeze pana in punctul in care nu le mai poti controla.
2. Cere-ti scuze
In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere. Evita expresii de genul „Ne pare rau daca cineva s-a simtit lezat”.
Este mai bine sa faci referire exact la clientul nemultumit decat sa te exprimi intr-un mod impersonal. Trateaza problema cu responsabilitate si, mai mult decat atat, propune o solutie.
De exemplu, daca cineva spune ca produsul s-a defectat la scurt timp dupa achizitionare, aminteste de garantie si da asigurari clientului ca va avea un produs functional.
Articole conexe
Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit