Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitatea negativa te ajuta? 2 sfaturi care te ajuta sa o gestionezi?

de Marinache Horia Cristian 30 Iul. 2015 3087
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Unii spun ca nu exista publicitate negativa. Tot ce conteaza este ca numele afacerii tale sa fie cunoscut de publicul-tinta. Totusi, lucrurile nu stau tocmai asa.

O reputatie negativa poate insemna disparitia unei afaceri, acest proces avand loc in vazut tuturor.

Pentru ca modul in care tratezi criticile si nemultumirile clientilor exprimate in public, iata 2 sfaturi pentru situatiile in care te confrunti cu o astfel de situatie.

1. Nu te ascunde
In cele mai multe cazuri, clientii nemultumiti folosesc cuvinte dure pentru a-si exprima trairile. Este neplacut pentru oricine sa dea bani care nu ii aduc avan tajele promise.

Marturisirile lor pot veni ca un soc pentru antreprenori, iar prima reactie si calea aparent cea mai simpla este de a te retrage din vazul lumii.

Desigur, in unele cazuri, nu este nevoie sa reactionezi. De exemplu, atunci cand cineva utilizeaza numele tau pentru a parodia. Tacerea inseamna ca pot gusta gluma. Totusi, in cele mai multe cazuri, strategia de evitare a unui raspuns nu este una potrivita.

Toti ochii vor fi atintiti asupra ta, in asteptarea unei reactii. Raspunsul cel mai uzual este verificarea plangerilor pentru a clarifica situatia.

Astfel, asiguri consumatorii ca esti preocupat de perceptia lor fata de oferta ta si ca iti dai silinta pentru a indeparta eventualele neplaceri. Este esntial sa ai o reactie si sa nu lasi lucrurile sa escaladeze pana in punctul in care nu le mai poti controla.

2. Cere-ti scuze

In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere. Evita expresii de genul „Ne pare rau daca cineva s-a simtit lezat”.

Este mai bine sa faci referire exact la clientul nemultumit decat sa te exprimi intr-un mod impersonal. Trateaza problema cu responsabilitate si, mai mult decat atat, propune o solutie.

De exemplu, daca cineva spune ca produsul s-a defectat la scurt timp dupa achizitionare, aminteste de garantie si da asigurari clientului ca va avea un produs functional.





Tags: publicitatepublicitate negativaimaginea firmeiafacereafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]