Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pune-te in locul clientilor tai si afla cum sa iti conduci afacerea!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O singura mare problema reprezinta o sursa de nenumarate conflicte, neajunsuri si neplaceri: sa nu stii ca trebuie sa te pui in locul clientilor tai. Desigur, sunt si numerosi antreprenori care inteleg aceasta necesitate dar nu stiu cum sa procedeze pentru a lua, in mod corect, locul clientilor si pentru a primi feedback-ul de care au nevoie.

Sa luam lucrurile de la inceput si cat mai simplu. Sa stabilim care este procesul logic care are loc la baza oricarei afaceri:

Oferi un produs sau un serviciu de care anumite persoane au nevoie, in "ambalajul" potrivit, in momentul optim si in locatia in care acestia se afla.

Cu alte cuvinte, trebuie sa stii, in primul rand, cine sunt cei care au nevoie de produsele pe care tu le ai de oferit. Apoi trebuie sa stii la ce se asteapta acestia, ce dorinte, necesitati, cerinte detin ei si cum reusesti tu, prin intermediul produselor tale, sa le satisfaci.

Pana aici totul pare simplu. De aici urmeaza partea grea a intregului proces. Stii cui se potrivesc produsele tale si ce caracteristici detin clientii ideali. Urmeaza etapa in care trebuie sa te pui in locul lor si sa devi tu insuti clientul afacerii tale. Cum reusesti sa faci acest lucru cat mai simplu:

- cumperi "sub acoperire" produse din propriul magazin online/offline.
- apelezi la serviciile unei agentii de mistery-shopping.
- discuti cu cat mai multi clienti nemultumiti si iti exersezi abilitatile de a empatiza cu acestia.
- devi specialist in customer-service si preiei apelurile clientilor care au nelamuriri, plangeri, sugestii si recomandari.

Iata doar cateva strategii care va vor ajuta sa va puneti in locul clientilor vostri, strategii pe care sa mizati atunci cand va imbunatatiti serviciile, produsele, imaginea si reputatia afacerii.

Mult succes!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clienticustomer serviceafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]