Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Recrutarea de personal pentru departamentul de vanzari-De ce, cum si cand?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Membrii departamentului de vanzari trebuie sa fie profesionisti cu o specializare clara si cu o vasta experienta in acest domeniu. Vanzarile sunt aspecte cheie ale afacerilor din retail sau din wholesale si trebuie sa investim in personalul care se va ocupa de cresterea profitabilitatii din aceasta directie.

Vanzarile trebuie sustinute de catre personal specializat atunci cand nu se reuseste sporirea nivelului de profitabilitate doar cu ajutorul tehnicilor deja utilizate. Delegam sarcini si ajungem la concluzia ca este nevoie de specialisti de top pentru a ne directiona profitul in afacerile noastre.

Specialistii in vanzari pot fi gasiti prin intermediul networking-ului intr-o mare masura. Mediul business este intesat de acesti profesionisti si necesitatea cooptarii lor s-a dovedit una vitala de-a lungul timpului.

Recrutarea acestor profesionisti trebuie sa fie un proces dus in cautarea anumitor abilitati, calitati si competente clare:

1.    Abilitatea de a trece peste un refuz cu argumente rationale in incercarea de a determina un potential client sa devina client concret este vitala. Agentii de vanzari trebuie sa detina abilitatea de a influenta si convinge audienta de calitatile si performantele produselor si serviciilor pe care le promoveaza.

2.    Calitatea de a-si dovedi sociabilitatea si usurinta in interactiune. Agentii de vanzari trebuie sa fie persoane care sa comunice in mod facil si intr-o maniera favorabila oricarui tip de client.

3.    Agentii de vanzari trebuie sa fie persoane entuziaste si pasionate de domeniul in care activeaza. Aceste doua caracteristici ajuta, intr-o mare pondere, la ridicarea nivelului vanzarilor in mod real.

4.    Agentii de vanzari trebuie sa fie persoane motivate sa isi intreaca nivelul de performanta si eficienta. Majoritatea angajatorilor ofera un salariu de baza mai scazut si comision la fiecare vanzare. Capacitatea de auto-motivare este una dintre caracteristicile vitale pentru specialistii din acest domeniu.

5.    Agentii de vanzari trebuie sa respecte valorile si principiile in functie de care se ghideaza companiile cu care colaboreaza si trebuie sa promoveze o imagine favorabila pentru acestea.




Tags: vanzariagenti vanzaridepartament vanzariafaceriafaceri vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]