Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Regula 80/20 pentru succes in managementul timpului
Nu mai pierde timpul. Nu iti mai irosi cea mai valoroasa resursa pe care o ai la dispozitie. Banii se refac, insa nu si timpul. Timpul nu mai este readus inapoi cu niciun fel de efort, indiferent cat ne-am dori sa il intoarcem si sa il valorificam mai inteligent.
Pentru cei care doresc sa isi foloseasca timpul in mod eficient, regula 80/20 este cea mai importanta. Conform acestei reguli, 80% din profiturile tale vin din 20% dintre eforturile depuse, din 20% dintre sarcinile pe care le efectuezi.Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Regula mai spune ca 20% dintre clienti iti aduc 80% din incasari. Pe acelasi model, ajungem la numeroase alte modele de gandire: 80% din rezultatele tale exceptionale se obtin in 20% din timpul petrecut la birou.
Cu alte cuvinte, daca am spori eficienta cu care muncim, cu care vindem, cu care comunicam, cu care motivam, cu care ne organizam, am realiza mult mai mult decat facem in prezent.
De asemenea, tinem cont de faptul ca aceasta regula ne ajuta sa intelegem ca o mare parte din eforturile depuse si din timpul petrecut nu se vor converti in rezultate exceptionale. Solutia este sa eficientizam procesul prin care obtinem rezultate bune si incasari pe masura.
Cateva dintre sfaturile oferite de specialistii Entrepreneur:
1. Angajeaza o menajera.
2. Scapa de sarcinile pe care le poti delega cu usurinta maxima catre alte persoane, contra unui comision avanajos. Chiar este nevoie sa te chinui tu 7 ore sa iti devirusezi calculatorul cand un specialist o poate face intr-o ora, maxim? Chiar trebuie sa pierzi timp sa iti platesti facturile cand un prieten o va face bucuros contra unui mic comision?
3. Angajeaza un asistent personal.
4. Nu te simti vinovat pentru ca te relaxezi
5. Concentreaza-te pe perioada de timp in care esti cel mai productiv. Poate ca dimineata muncesti cel mai eficient. Poate ca dupa amiaza este momentul tau perfect pentru productivitate maxima.
Stabileste momentul si nu il ocupa cu nimic altceva. Concentreaza-te pe aceasta perioada de timp in care poti munci mai eficient, mai performant, mai rapid ca niciodata.
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagementul timpului in 3 sfaturi utile pentru afaceri mai profitabile
de Maria NicutarManagementul timpului pentru Oamenii de Vanzari, 25-26 octombrie 2011
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit