Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reguli esentiale pentru afaceri de succes

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand discutam despre afaceri de succes discutam despre afaceri care au fost conduse in mod inteligent, pe baza unor strategii bine gandite. Norocul nu are nimic de-a face cu succesul de care se bucura o afacere. Totul vine din natura eforturilor depuse in contul unei afaceri ce tinde catre rentabilitate si apoi catre profitabilitate cat mai indelungata.

Orice afacere, indiferent de specificul sau, trebuie sa se conduca dupa aceleasi cinci principii universale:

1. Elaborarea de obiective, strategii si planuri de actiune clare, care sunt revazute in mod sistematic ori de cate ori contextul o presupune.
2. Producerea de bunuri (servicii) care sa acopere o nevoie umana existenta (sau potentiala).
3. Gasirea si pastrarea clientelei.
4. Realizarea de beneficii suficiente pentru a avea astfel baza consolidarii sau extinderii afacerii.
5. Realizarea unui sistem de gestionare a resurselor umane care sa contribuie la crearea unui colectiv performant si atasat firmei.

Pe langa aceste principii generale, un om de afaceri eficient trebuie sa mai aiba in vedere urmatoarele:

- sa scurteze, catmaimult posibil, ciclul investitie-profit;
- sa se detaseze de concurenta, in sensul de a-si particulariza produsul prin ambalaj, calitate, pret, design,marca;
- sa evite banalul, rutina prin introducerea de elemente de varietate ori de cate ori e posibil;
- sa riste cu prudenta, avand in vedere faptul ca nicio afacere nu este posibila fara a risca, dar a risca doar de dragul riscului este un act de inconstienta;
- sa ruleze permanent lichiditatile;
- sa tina permanent contactul cu piata, sa urmareasca reactiile cumparatorilor si sa fie tot timpul cu ochii pe concurenta;
- sa se afle continuu in centrul afacerii, sa ierarhizeze deciziile in ordinea importantei lor, sa nu fie pripit, dar nici sa nu intarzie in luarea deciziilor;
- sa excluda subiectivismul si sentimentalismul in relatiile cu oamenii, sa aplice criterii stiintifice de angajare si promovare a personalului;
- sa-si propuna drept obiectiv strategic principal dezvoltarea afacerii, caci numai dezvoltarea este sansa supravietuirii oricarei afaceri.


Tags: afaceriafaceri de succesafacereafacerisucces afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]