de Bianca Tila
16 Iun. 2022
2312
Gigantul cosmeticelor Revlon se pregateste de faliment. Producatorul american de cosmetice, detinut de miliardarul Ron Perelman anunta o pierdere semnificativa, dupa ce o serie de celebritati si-au lansat propriile marci.
Compania are o vechime de aproximativ 90 de ani si a inceput prin a comercializa lac de unghii in perioada Marii Depresiuni. Mai tarziu, au inceput sa adauge in oferta lor si rujurile, iar in 1955 se bucura de o recunoastere internationala.
Compania Revlon se plange de o pierdere uriasa dupa avansul celebritatilor care au ales sa-si lanseze o gama proprie de cosmetice. Problemele business-ului nu se termina, acestea fiind amplificate de intreruperea lanturilor de aprovizionare si de inflatie.
Revlon Inc a solicitat punerea sub protectia Capitolului 11. Acest fapt s-a petrecut dupa ce a incercat sa lupte cu marcile axate pe online din ultimii ani.
In instanta s-au depus documentele la cateva zile dupa ce Wall Street Journal a scris despre companie ca a inceput discutii cu creditorii. Acest pas a fost realizat de Revlon pentru o re-esalonare a platii datoriilor in incercarea de a evita falimentul.
Vanzile companiei au incetinit puternic pe fondul blocajelor din aprovizionare. De asemenea, Revlon a pierdut spatiul la raft din magazinele din SUA in favoarea startup-urilor sustinute de celebritati precum Kylie Cosmetics si Fenty Beauty detinute de Kylie Jenner, respectiv Rihanna.
Revlon
Revlon este o companie de cosmetice din Statele Unite, infiintata in anul 1932. Printre cele mai cunoscute produse se numara Revlon, Almay si Ultima II.
Compania a fost fondata in 1932 la New York, de catre doi frati Chales si Joseph Revson alaturi de chimistul Chales Lachman. Pentru dezvoltarea procesului de fabricatie unic si eficient, cei trei cofondatori au lucrat umar la umar.
Desi s-au lansat pe piata cu un singur produs si anume "smalt de unghii" (oja), acestia au cunoscut rapid succesul. Pe parcurs, acestia au dezvoltat o gama larga de nuante de oje, inlocuind colorantii cu pigmenti.
In 1937, compania a investit in primul anunt de publicitate in cunoscuta revista New Yorker Magazine. Aceasta promovare a adus companiei si mai multi clienti.
Din acest moment, compania a continuat sa se extinda, lansand o gama de rujuri in 1939. Au inceput sa promoveze ideea ca nuantele buzelor trebuie sa se potriveasca cu cea a unghiilor.
Compania a creat produse de machiaj si produse conexe pentru armata Statelor Unite ale Americii in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Pana la sfarsitul acestuia, Revlon se clasa ca al doilea producator de produse cosmetice din SUA.
In prezent, proprietarul acestui brand este miliardarul Ron Parelman, care a fost inclus in 2006 in lista cu cei mai bogati 100 de americani.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: revlonfaliment