Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Rezolva rapid problemele in echipa de lucru
Munca in echipa nu este pentru toata lumea. Din acest motiv se trece uneori ca cerinta obligatorie abilitatea de a lucra in echipa in cadrul descrierilor posturilor unei firme catre candidati. Problemele care apar in buna functionare a unei echipe de lucru se transpun si se rasfrang in totalitate asupra intregii afaceri.
De aceea, este vital sa anticipam conflictele acolo unde este posibil si sa le rezolvam cat mai rapid posibil. Iata cateva sfaturi de care trebuie sa tineti cont:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Membrii trebuie sa isi cunoasca rolul bine definit in cadrul echipei si sa isi duca la finalitate activitatile pentru care sunt responsabili. In cazul in care acestia nu stiu ce atributii detin si cine le este superior sau subordonat apar probleme inevitabile. O solutie poate fi alcatuirea si afisarea unui panou cu lista membrilor, pozitia ocupata si responsabilitatile fiecaruia.
2. Echipa trebuie sa cunoasca misiunea si obiectivele impuse pentru fiecare proiect de lucru. Asigurati-va ca sunt bine instruiti si ca beneficiaza de suportul superiorilor in mod continuu.
3. Echipa nu este coordonata corect daca managerul sau liderul responsabil cu acest lucru nu se implica in mod activ. Aveti grija sa delegati o persoana cu bune abilitati de coordonare si organizare a activitatilor in cadrul unei echipe. Acesta trebuie sa se asigure ca responsabilitatile de lucru sunt delegate in mod corect si indeplinite conform planului.
4. Liderii sau mangerii responsabili de echipa trebuie sa se asigure ca nu exista disfunctionalitati in cadrul echipei si sa le elimine cat mai curand in cazul in care acestea apar. Aici includem lipsa ajutorului acordat intre membri, barfa, competitia nejustificata samd. Superiorii trebuie sa creeze un climat de buna intelegere intre toti angajatii, indiferent de pozitia pe care acestia o ocupa sau de rolul in cadrul proiectului.
5. Echipa de lucru are nevoie de o buna coordonare a deciziilor si sincronizare in actiune. In aceasta idee, superiorii care organizeaza munca in cadrul echipei trebuie sa se asigure ca exista o buna comunicare intre toti membrii acesteia. Mai mult, trebuie oferit feedback regulat privind noile decizii si progresele inregistrate in cadrul derularii proiectului.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit