Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rezolva rapid problemele in echipa de lucru

de Maria Nicutar 17 Iun. 2011 5176
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Munca in echipa nu este pentru toata lumea. Din acest motiv se trece uneori ca cerinta obligatorie abilitatea de a lucra in echipa in cadrul descrierilor posturilor unei firme catre candidati. Problemele care apar in buna functionare a unei echipe de lucru se transpun si se rasfrang in totalitate asupra intregii afaceri.

De aceea, este vital sa anticipam conflictele acolo unde este posibil si sa  le rezolvam cat mai rapid posibil. Iata cateva sfaturi de care trebuie sa tineti cont:

1.    Membrii trebuie sa isi cunoasca rolul bine definit in cadrul echipei si sa isi duca la finalitate activitatile pentru care sunt responsabili. In cazul in care acestia nu stiu ce atributii detin si cine le este superior sau subordonat apar probleme inevitabile. O solutie poate fi alcatuirea si afisarea unui panou cu lista membrilor, pozitia ocupata si responsabilitatile fiecaruia.

2.    Echipa trebuie sa cunoasca misiunea si obiectivele impuse pentru fiecare proiect de lucru. Asigurati-va ca sunt bine instruiti si ca beneficiaza de suportul superiorilor in mod continuu.

3.    Echipa nu este coordonata corect daca managerul sau liderul responsabil cu acest lucru nu se implica in mod activ. Aveti grija sa delegati o persoana cu bune abilitati de coordonare si organizare a activitatilor in cadrul unei echipe. Acesta trebuie sa se asigure ca responsabilitatile de lucru sunt delegate in mod corect si indeplinite conform planului.

4.    Liderii sau mangerii responsabili de echipa trebuie sa se asigure ca nu exista disfunctionalitati in cadrul echipei si sa le elimine cat mai curand in cazul in care acestea apar. Aici includem lipsa ajutorului acordat intre membri, barfa, competitia nejustificata samd. Superiorii trebuie sa creeze un climat de buna intelegere intre toti angajatii, indiferent de pozitia pe care acestia o ocupa sau de rolul in cadrul proiectului.

5.    Echipa de lucru are nevoie de o buna coordonare a deciziilor si sincronizare in actiune. In aceasta idee, superiorii care organizeaza munca in cadrul echipei trebuie sa se asigure ca exista o buna comunicare intre toti membrii acesteia. Mai mult, trebuie oferit feedback regulat privind noile decizii si progresele inregistrate in cadrul derularii proiectului.




Tags: munca in echipaechipa de lucru

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]