Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sales Force Monitoring - Solutie de optimizare a eforturilor de vanzare pentru managerii de vanzari si marketing

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In data de 24 octombrie, Tweencall a lansat serviciul Sales Force Monitoring, o solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, conform unui comunicat de presa. Serviciul Sales Force Monitoring este dedicat managerilor de vanzari si de marketing care doresc sa obtina rezultate optime in echipele lor de vanzare.

"Sales Force Monitoring se adreseaza Managerilor de Vanzari si Marketing oferindu-le un instrument simplu de utilizat pentru a creste numarul de vanzari, a scurta procesul de vanzare si pentru a masura direct gradul de satisfactie al clientilor fata de experienta oferita de companie."

Sales Force Monitoring ofera posibilitatea managerilor de vanzari si marketing de a identifica in mod clar problemele si slabiciunile proceselor de vanzare si imbunatatirea lor pe baza rezultatelor obtinute.

Iata cateva dintre rapoartele obtinute de agenti sau de echipele de vanzari, prin utilizarea serviciului Sales Force Monitoring:

- numarul de intalniri per agent numarul de intalniri reprogramate si motivele reprogramarii
- timpul necesar pentru inchiderea unei vanzari - numarul de vizite necesare pentru inchiderea unui vanzari
- numarul de vizite per client
- durata procesului de vanzare/echipa/agent si /sau per serviciu/produs
- feedback legat de relatia client - companie
- feedback legat de calitatea produselor/serviciilor
- gradul de satisfactie al clientilor/prospectilor fata de procesul de vanzare.


"Sa facem impreuna un calcul: Un agent de vanzari costa in jur de 2000 euro (salariu, taxe, masina, telefon, internet mobil, etc). si are in cel mai bun caz 2 intalniri pe zi cu clienti noi - maxim 40 pe luna. Adica o intalnire costa circa 50 euro. Asta fara sa socotesc si costurile de marketing ca sa obtin acea intalnire. Astfel o intalnire costa 70-80 euro. Nu credeti ca merita sa platesc 1 euro pentru a ma asigura ca experienta livrata la prima intalnire este ceea ce imi doresc?" afirma Bogdan Manolache, CEO TWEENCALL


Tags: manageri vanzarimanageri marketingvanzarimarketingsaes force monitoringtweencallechipa vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]