Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Sales Force Monitoring - Solutie de optimizare a eforturilor de vanzare pentru managerii de vanzari si marketing
In data de 24 octombrie, Tweencall a lansat serviciul Sales Force Monitoring, o solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, conform unui comunicat de presa. Serviciul Sales Force Monitoring este dedicat managerilor de vanzari si de marketing care doresc sa obtina rezultate optime in echipele lor de vanzare.
"Sales Force Monitoring se adreseaza Managerilor de Vanzari si Marketing oferindu-le un instrument simplu de utilizat pentru a creste numarul de vanzari, a scurta procesul de vanzare si pentru a masura direct gradul de satisfactie al clientilor fata de experienta oferita de companie."Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura castravetelui anti-diabet
Sales Force Monitoring ofera posibilitatea managerilor de vanzari si marketing de a identifica in mod clar problemele si slabiciunile proceselor de vanzare si imbunatatirea lor pe baza rezultatelor obtinute.
Iata cateva dintre rapoartele obtinute de agenti sau de echipele de vanzari, prin utilizarea serviciului Sales Force Monitoring:
- numarul de intalniri per agent numarul de intalniri reprogramate si motivele reprogramarii
- timpul necesar pentru inchiderea unei vanzari - numarul de vizite necesare pentru inchiderea unui vanzari
- numarul de vizite per client
- durata procesului de vanzare/echipa/agent si /sau per serviciu/produs
- feedback legat de relatia client - companie
- feedback legat de calitatea produselor/serviciilor
- gradul de satisfactie al clientilor/prospectilor fata de procesul de vanzare.
"Sa facem impreuna un calcul: Un agent de vanzari costa in jur de 2000 euro (salariu, taxe, masina, telefon, internet mobil, etc). si are in cel mai bun caz 2 intalniri pe zi cu clienti noi - maxim 40 pe luna. Adica o intalnire costa circa 50 euro. Asta fara sa socotesc si costurile de marketing ca sa obtin acea intalnire. Astfel o intalnire costa 70-80 euro. Nu credeti ca merita sa platesc 1 euro pentru a ma asigura ca experienta livrata la prima intalnire este ceea ce imi doresc?" afirma Bogdan Manolache, CEO TWEENCALL
Articole conexe
In afaceri - dorinta, schimbare, vanzari ridicate
de Anca GeorgescuCateva reguli simple pentru vanzari de succes
de Teo ManoleTempereaza-ti entuziasmul! In vanzari, prea multa pasiune ... strica.
de Dan IcobescuContent Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?
de Alexandra PopescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit