Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Secretul unei angajari perfecte in pasi simpli!
Secretul unei angajari perfecta consta in mai multi pasi micuti pe care sa ii efectuam pentru a ajunge la rezultatul dorit: o angajare cat mai buna, un om potrivit care sa vina in echipa noastra, cu tot potentialul sau, cu abilitatile si competentele de care avem nevoie reala!
Iata si care sunt pasii pe care sa ii efectuam pentru a reusi o angajare perfecta:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Graba strica treaba intotdeauna si fara nicio exceptie! Oricare ar fi aspectul la care ne referim, graba strica treaba intotdeauna, orice am face, orice am vrea sa obtinem. La fel se intampla si cand ne grabim sa luam in echipa un candidat si, de cele mai multe ori, asa se si intampla. Angajatorii se grabesc pentru ca au un loc gol ce trebuie umplut, asa ca se gandesc din start ca trebuie sa ia o decizie rapida!
Oricat de multe sarcini ar ramane neindeplinite, oricat de multi bani ati pierde fiindca pozitia este goala, nu va grabiti cu procesul de recrutare pana cand nu gasiti omul potrivit. Angajati o singura data si bine! Ganditi-va ca oricum ar fi, daca luati in echipa un om nepotrivit, tot la pierderi banesti ajungeti!
2. Este nevoie de un profesionist pentru a face o angajare inteligenta. Nu este neaparat nevoie de un specialist HR, insa daca exista un astfel de om in firma, nu ezitati sa il implicati in acest proces pentru a va asigura ca sansele sunt de partea dvs. Mai presus de orice, este nevoie de un profesionist cu experienta solida castigata in cadrul departamentului in cadrul caruia se face angajarea, unde exista o pozitie libera.
Desigur, ideal este ca angajarea sa fie facuta de persoana care a ocupat pozitia respectiva mult timp. Discutam despre omul care stie cel mai bine ce fel de persoana se potriveste, ce abilitati si competente sunt cu adevarat necesare si ce tip de personalitate poate da rezultate exceptionale.
3. Intrebarile potrivite fac toata treaba pentru dvs! Daca stiti sa adresati intrebarile potrivite, veti primi si raspunsurile de care aveti nevoie pentru a lua decizia cea mai buna. Intrebari precum: "De ce va doriti sa lucrati in aceasta companie?", "Ce abilitati si competente credeti ca va vor fi cel mai folositoare pentru ocuparea acestei pozitii?", "Unde va vedeti in viitor, peste 2 ani, peste 10 ani, peste 20 de ani?" sunt doar trei dintre intrebarile care va pot spune enorm de multe informatii!
4. Perseverenta si consecventa sunt inca doua aspecte esentiale pentru o angajare perfecta. Nu va lasati candidatii sa participe la o singura sesiune de interviu pentru a lua decizia potrivita. Pastrati 2 sau chiar 3 sesiuni pentru a filtra candidatii neinteresati sau lipsiti de seriozitate!
Mult succes si afaceri prospere!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Candidatii cu varsta intre 45-54 de ani primesc aproape jumatate dintre refuzurile de angajare
de Florin AmarieiEurostat: Romania, printre tarile din UE cu cel mai ridicat decalaj la angajarea pe gen
de Florin AmarieiTehnici de angajare care te vor ajuta sa construiesti o echipa de succes
de Alexandra Popescu5 intrebari pe care trebuie sa le adresezi la angajare
de Alexandra PopescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit