Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi de recrutare angajati pentru firmele mici

de Teo Manole 12 Ian. 2015 2785
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Firmele mici nu au nevoie de un departament HR intern pentru a identifica si a atrage talente.

Antreprenorii micilor afaceri invata sa faca o gama variata de activitati prin natura muncii lor. Adesea isi asuma responsabilitati in afara ariei lor pentru simplul fapt ca nu este altcineva care sa se ocupe de anumite sarcini.

De exemplu, atunci cand vine momentul angajarilor, ei trebuie sa joace rolul unui manager de resurse umane si al unui intervievator, pentru ca aceste posturi nu exista in firmele mici. Inainte de recesiunea economica, managerii isi puteau permite sa isi asume
aceste roluri si sa faca greseli.

Insa acum lucrurile s-au schimbat. Cei mai multi antreprenori au ceva batai de cap atunci cand recruteaza oameni: trebuie sa realizeze un anunt de angajare convingator, sa stabileasca o grila cu criterii pentru interviuri, sa selecteze aplicatiile primite, sa intervieveze candidatii selectati si sa ia decizii de angajare.

Inainte de criza, eforturile antreprenorilor erau suficiente, dar lucrurile s-au schimbat acum odata cu modificarea climatului economic. in acest context, antreprenorii nu isi mai pot permite sa faca greseli si trebuie sa acorde o atentie deosebita procesului de selectie si recrutare.

Abilitatea firmelor de a raspunde cerintelor in schimbare ale clientilor este conditionata de capacitatea fiecarui angajat pentru a contribui
imediat la adaptarea serviciilor si produselor firmei la cerintele clientilor. Doar o singura nepotrivire intre un angajat si un post poate cauza pierderi de productivitate sau poate afecta moralul celorlalti angajati.



Tags: afaceriafaceri micirecrutareangajatiangajare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]