Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi de recrutare angajati pentru firmele mici

de Teo Manole 12 Ian. 2015 2776
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Firmele mici nu au nevoie de un departament HR intern pentru a identifica si a atrage talente.

Antreprenorii micilor afaceri invata sa faca o gama variata de activitati prin natura muncii lor. Adesea isi asuma responsabilitati in afara ariei lor pentru simplul fapt ca nu este altcineva care sa se ocupe de anumite sarcini.

De exemplu, atunci cand vine momentul angajarilor, ei trebuie sa joace rolul unui manager de resurse umane si al unui intervievator, pentru ca aceste posturi nu exista in firmele mici. Inainte de recesiunea economica, managerii isi puteau permite sa isi asume
aceste roluri si sa faca greseli.

Insa acum lucrurile s-au schimbat. Cei mai multi antreprenori au ceva batai de cap atunci cand recruteaza oameni: trebuie sa realizeze un anunt de angajare convingator, sa stabileasca o grila cu criterii pentru interviuri, sa selecteze aplicatiile primite, sa intervieveze candidatii selectati si sa ia decizii de angajare.

Inainte de criza, eforturile antreprenorilor erau suficiente, dar lucrurile s-au schimbat acum odata cu modificarea climatului economic. in acest context, antreprenorii nu isi mai pot permite sa faca greseli si trebuie sa acorde o atentie deosebita procesului de selectie si recrutare.

Abilitatea firmelor de a raspunde cerintelor in schimbare ale clientilor este conditionata de capacitatea fiecarui angajat pentru a contribui
imediat la adaptarea serviciilor si produselor firmei la cerintele clientilor. Doar o singura nepotrivire intre un angajat si un post poate cauza pierderi de productivitate sau poate afecta moralul celorlalti angajati.



Tags: afaceriafaceri micirecrutareangajatiangajare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Angajatii intra intr-o noua dinamica in 2022

de Florin Amariei
11 Ian 2022
Piata fortei de munca se va schimba radical in 2022, mai ales dupa ce angajatii vor realiza ca perioada de stagnare s-a incheiat si acum trebuie sa...

Sondaj. Principalele motive pentru care angajatii raman in firme

de Florin Amariei
20 Dec 2021
Un nou sondaj releva principalele motive pentru care angajatii raman in firme. Ar fi bine sa le avem in vedere! Primele trei criterii pe baza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2023







 
[x]