Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Studiu. Consumatorii, nemultumiti de modul in care le sunt procesate datele personale

de Florin Amariei
647 0 15 Dec. 2021
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un nou studiu releva ca mai multi consumatori sunt nemultumiti de modul in care le sunt procesate datele personale.

Cercetarea de specialitate releva faptul ca aproape o treime dintre respondenti au devenit "Privacy Actives" ("activisti" pentru respectarea confidentialitatii) si au recurs inclusiv la schimbarea companiilor sau a furnizorilor de servicii, ca urmare a politicilor acestora cu privire la date. In plus, 25% au adresat intrebari organizatiilor in legatura cu datele lor, iar 17% au solicitat modificari sau stergeri ale acestor date.
 
Potrivit sursei citate, 60% din totalul celor chestionati au considerat ca legile privind confidentialitatea datelor din tara lor au un impact pozitiv, fata de numai 4%, care au spus ca au un impact negativ. Cu toate acestea, doar 43% sunt la curent cu aceste legi.
 
In ceea ce priveste practicile aplicate pe datele de business, consumatorii isi doresc transparenta si control. In acest context, 46% dintre respondentii la sondaj considera ca nu pot sa-si protejeze datele personale, principalul motiv invocat fiind ca unele companii nu sunt explicite atunci cand ofera detalii despre modul in care folosesc aceste informatii.
 
Datele centralizate de Cisco evidentiaza ca, in ciuda pandemiei, majoritatea consumatorilor (62%) afirma ca vor sa existe foarte putine limitari referitoare la viata privata sau ca nu vor sa aiba nicio limitare. In acelasi timp, acestia sustin eforturile organizatiilor de a crea medii de lucru sigure, iar 60% sunt de acord cu angajatorii care le solicita angajatilor un certificat de vaccinare.
 
In plus, cei mai multi dintre respondenti cred ca organizatiile au responsabilitatea de a utiliza AI (inteligenta artificiala) intr-o maniera etica, iar 56% sunt foarte ingrijorati de modul in care aceasta este utilizata in prezent. De asemenea, intre 37% si 55% dintre consumatori (in functie de diferite cazuri de utilizare) ar avea mai putina incredere in organizatiile care se implica in aceste activitati.
 
Pe acest fond, expertii Cisco considera ca respectarea vietii private este un drept fundamental al omului, iar confidentialitatea datelor continua sa fie o prioritate pentru consumatori. In acelasi timp, organizatiile trebuie sa protejeze datele personale si sa consolideze increderea consumatorilor in modul in care sunt utilizate aceste date.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: studiuconsumatoridate personale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu. Principalele provocari pentru companiile din Romania in 2021

de Florin Amariei
24 Nov 2021
Un nou studiu releva care au fost principalele provocari pentru companiile din Romania in 2021. Conform managerilor respondenti, cele mai...

Studiu. Noua generatie lucreaza doar ce-i place!

de Florin Amariei
23 Sep 2021
Un nou studiu releva ca generatie care intra acum in campul muncii alege locurile de munca care se conformeaza preferintelor personale. Succesul...

Sondaj. Consumatorii ar renunta la produsele/serviciile companiilor care nu se ingrijesc de angajati sau mediu

de Florin Amariei
13 Iul 2021
Un nou sondaj releva ca mai multi consumatori ar renunta la produsele/serviciile companiilor care nu se ingrijesc de angajati sau mediu....

Studiu. Companiile investesc in dezvoltarea telemuncii

de Florin Amariei
23 Iun 2021
Doar 9% dintre companiile care au facut parte din studiu vor sa-si aduca angajatii inapoi la birou pentru programul normal de luni pana vineri....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]