Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tempereaza-ti entuziasmul! In vanzari, prea multa pasiune ... strica.

de Dan Icobescu 28 Ian. 2015 3189
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Iata 2 motive pentru care pasiunea este dusmanul vanzarilor de succes!

In mod obisnuit, multi tineri antreprenori sunt incarcati cu multa pasiune si entuziasm. Dar stiti ce se zice despre prea multa bunavointa, nu? In timp ce zelul iti este folositor in privinta multor aspecte din domeniului afacerilor, prea mult entuziasm poate, printre altele, sa iti saboteze o intalnire de afaceri intr-o clipita. Iata 2 motive pentru care entuziasmul este dusmanul vanzarii de succes, alaturi de sfaturi cu privire la ce poti face pentru a iti canaliza pasiunea intr-un mod care poate duce la rezultate mai bune.

1. Lansezi intrebarea cu privire la vanzare prea devreme
Una dintre cele mai mari greseli de vanzare pe care le fac tinerii antreprenori este ca acestia lanseaza intrebarea cu privire la achizitionarea produsului prea devreme. stiu ce gandesti: “De ce sa nu aduci in discutie vanzarea? Daca nu intrebi, nu vinzi, nu-i asa?” Da, este adevarat ca fiecare antreprenor trebuie sa fie suficient de indraznet si increzator pentru a adresa aceasta intrebare. insa, cea mai buna modalitate de a vinde cu succes este sa abordezi acest lucru ca pe un proces.

in special in cazul vanzarilor B2B, cand vinzi produse sau servicii care au costuri mai ridicate, este nevoie sa fii calm si sa construiesti o relatie in timp. Cand vorbesti pentru prima data cu un potential client, nu este recomandat sa aduci in discutie problema banilor. Acest lucru il va face sa bata in retragere, sa aiba un comportament defensiv. Nu iti doresti ca, clientii tai sa simta ca le bagi mana in buzunar inainte de a sti macar cum ii cheama.

2. Promiti mai mult decat poti sa oferi
Daca esti foarte entuziasmat de ideea de a finaliza o vanzare, esti tentat sa promiti prea mult. Aceasta este una dintre cele mai mari provocari pentru tinerii antreprenori. Esti entuziasmat de ideea de a avea un nou client. Esti nerabdator sa incepi noua afacere. Aproape ca ai inceput deja sa il auzi spunand “da”. Astfel, te gasesti in situatia de a accepta deadlineuri mai rapide, sau de a iti impune un program mai sever decat poti urma, fiind uneori tentat sa adaugi sarcini suplimentare si sa promiti mai mult decat poti oferi in mod normal.

Cea mai importanta regula pentru a face un client fericit este sa stabilesti conditii si termene pentru produsul sau serviciul oferit, pe care sa le poti depasi. Daca ii promiti unui client prea mult si esuezi lamentabil, acesta nu va mai avea incredere in tine si este foarte posibil sa nu ii mai vinzi niciodata. Este mai bine sa tratezi totul ca pe un proces si sa ai rabdare.

Fa doar promisiuni pe care stii ca le poti tine.
Poate ca nu poti satisface nevoile fiecarui client, astfel ca este posibil sa pierzi cateva vanzari intr-o perioada scurta de timp, insa afacerea ta va deveni una solida si in continua crestere daca iti cunosti limitele si mentii starea de fericire a clientilor tai.


Tags: vanzariclientiprodusvanzareafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Sondaj. Consumatorii ar renunta la produsele/serviciile companiilor care nu se ingrijesc de angajati sau mediu

de Florin Amariei
13 Iul 2021
Un nou sondaj releva ca mai multi consumatori ar renunta la produsele/serviciile companiilor care nu se ingrijesc de angajati sau mediu....

Vrei sa-ti deschizi un magazin online pentru afacerea ta?

de Idei de afaceri
26 Oct 2020
In ziua de azi, este important sa ai o prezenta online: nu doar pe retelele de socializare, dar si un website pentru afacerea ta. Dar realizarea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]