Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 3 greseli ale unei sedinte!
Sedintele sunt vitale pentru orice fel de afacere, pentru firme si agentii, companii si organizatii, asociatii si echipe de lucru de sine statatoare. Avem nevoie de sedinte pentru a comunica noi reguli, pentru a aplana conflicte, pentru a aduce noi solutii pe masa de discutii si cu referire la anumite probleme cu care se confrunta companiile noastre. Uneori sedintele sunt inutile, toxice, ne mananca timp si bani degeaba, fara a-si indeplini un scop clar.
Iata cele mai mari 3 greseli ale unei sedinte:Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Organizam o sedinta doar de dragul de a ne reintalni sau pentru ca a trecut deja destul de mult timp de la sedinta anterioara. Sedintele devin toxice si angajatii devin nemultumiti cand incercam sa ii convocam si ii deranjam din activitatea lor profesionala pentru a ne reuni in cadrul unei sedinte care nu prezinta niciun scop de indeplinit, niciun obiectiv, nicio problema reala de rezolvat.
Se organizeaza sedinte si pentru a se decide data viitoare pentru o alta sedinta si acest lucru va aduce un nivel inalt de toxicitate in cadrul unei companii. Incercati sa intrati in pielea angajatilor si sa priviti imaginea de ansamblu din punctul lor de vedere. Veti descoperi lipsa de incredere pe care acestia o incearca pentru echipele care organizeaza sedinte fara un scop exact.
2. Nu ne pregatim destul. Pregatirea este sfanta pentru organizarea oricarei sedinte. Alcatuiti un plan de discutii si un plan posibil de actiune pentru fiecare decizie care urmeaza sa fie luata. Stabiliti cota de timp pe care o alocati fiecarui subiect ce va fi tratat in cadrul sedintei si nu va abateti de la program.
3. Nu se pun in aplicare deciziile luate in cadrul sedintei. Orice sedinta trebuie sa vina si cu un follow-up. Aveti nevoie de o persoana care sa transmita celor care au participat la sedinta si celor implicati in deciziile luate in cadrul sedintei, rezultatele sale. Reamintiti-le care au fost deciziile luate si care sunt prioritatile de lucru in lumina noii situatii. Reamintiti-le cum vor fi ei afectati si programul lor de lucru cum trebuie sa se modifice pentru a se pune in aplicare noile decizii, ce asteptari si cerinte aveti din partea lor.
Articole conexe
Cum sa-ti echipezi sala de sedinte, pentru a fi functionala si moderna
de Idei de afaceriChiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei: Cred ca suntem cumva autisti
de Florin AmarieiCum sa conduci o sedinta care sa-ti aduca statutul de guru
de Marinache Horia CristianAfla care sunt lucrurile care iti strica sedintele!
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit