Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 3 greseli de management care iti pun angajatii pe fuga!

de Ilinca Dobrescu 14 Ian. 2014 2526
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sa te ocupi de managementul unei afaceri reprezinta mai mult decat o materie pe care o studiem in facultati si la cursurile de business. Sa poti sa te ocupi, cu succes, de managementul unei afaceri reprezinta un melanj fascinant intre know-how, strategie, psihologie si charisma.

Va expunem si cele mai grave greseli de management care va pot pune angajatii pe fuga:

1. Delegi sarcini si responsabilitati prea multe si prea dificile catre angajatii tai.
Nu degeaba se spune ca graba strica treaba. Este o regula de aur, demn de luat in considerare pentru bunul mers al oricarei afaceri.

Asa ca nu te grabi sa iti aduci afacerea pe culmile profitabilitatii si nu lasa toata greutatea pe umerii angajatilor. Nu sunt roboti si nici gata sa isi sacrifice timpul personal pentru binele afacerii care nu il motiveaza in mod eficient.

Tine cont ca volumul de munca este invers proportional cu nivelul calitatii muncii. Daca vrei calitate, trebuie sa uiti de cantitate. Aceste doua elemente pur si simplu nu pot coexista, indiferent cat de mult ne dorim acest lucru.

2. Nu oferi flexibilitate. Impui o anumita directie de mers si toata lumea trebuie sa o urmeze cu sfintenie si fara nicio urma de abatere. Crezi ca ideile tale sunt imbatabile si ca angajatii sunt simpli executanti ai viziunii tale. Din pacate, lucrurile nu pot sta asa. Cel putin, nu pentru mult timp.

Angajatii au nevoie de flexibilitate in modul in care isi desfasoara activitatea, in programul de lucru, daca lucreaza de acasa sau la sediul companiei si nu numai. Ofera libertatea oamenilor pe care i-ai recrutat pentru a face parte din echipa ta. La urma urmei, daca ai recrutat oameni buni si ii recompensezi in mod avantajos, vor face treaba buna pentru afacerea ta.

3. Nu oferi salarii corecte. Stim cu totii care sunt efectele negative ale crizei economice pentru afacerile de pretutindeni. Stim si faptul ca atunci cand munca iti este subevaluata si dezavantajos cuantificata in recompense materiale si non-materiale, nivelul productivitatii tale scade in ritm clar.

Regula numarul 1 in afaceri, conform lui Warren Buffett: Veti avea profituri mari pentru ca platiti salarii bune. Salariile bune nu reprezinta o consecinta a faptului ca afacerea ta este un succes. Lucrurile stau viceversa. Afacerea functioneaza bine si se bucura de succes pentru ca salariile sunt cu adevarat motivante!

Mult succes si afaceri cat mai bune!

sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: greseli de managementgreseli managementgreseli in afacerigreseli de afaceri

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]