Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 3 greseli de management care iti pun angajatii pe fuga!
Sa te ocupi de managementul unei afaceri reprezinta mai mult decat o materie pe care o studiem in facultati si la cursurile de business. Sa poti sa te ocupi, cu succes, de managementul unei afaceri reprezinta un melanj fascinant intre know-how, strategie, psihologie si charisma.
Va expunem si cele mai grave greseli de management care va pot pune angajatii pe fuga:Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Delegi sarcini si responsabilitati prea multe si prea dificile catre angajatii tai. Nu degeaba se spune ca graba strica treaba. Este o regula de aur, demn de luat in considerare pentru bunul mers al oricarei afaceri.
Asa ca nu te grabi sa iti aduci afacerea pe culmile profitabilitatii si nu lasa toata greutatea pe umerii angajatilor. Nu sunt roboti si nici gata sa isi sacrifice timpul personal pentru binele afacerii care nu il motiveaza in mod eficient.
Tine cont ca volumul de munca este invers proportional cu nivelul calitatii muncii. Daca vrei calitate, trebuie sa uiti de cantitate. Aceste doua elemente pur si simplu nu pot coexista, indiferent cat de mult ne dorim acest lucru.
2. Nu oferi flexibilitate. Impui o anumita directie de mers si toata lumea trebuie sa o urmeze cu sfintenie si fara nicio urma de abatere. Crezi ca ideile tale sunt imbatabile si ca angajatii sunt simpli executanti ai viziunii tale. Din pacate, lucrurile nu pot sta asa. Cel putin, nu pentru mult timp.
Angajatii au nevoie de flexibilitate in modul in care isi desfasoara activitatea, in programul de lucru, daca lucreaza de acasa sau la sediul companiei si nu numai. Ofera libertatea oamenilor pe care i-ai recrutat pentru a face parte din echipa ta. La urma urmei, daca ai recrutat oameni buni si ii recompensezi in mod avantajos, vor face treaba buna pentru afacerea ta.
3. Nu oferi salarii corecte. Stim cu totii care sunt efectele negative ale crizei economice pentru afacerile de pretutindeni. Stim si faptul ca atunci cand munca iti este subevaluata si dezavantajos cuantificata in recompense materiale si non-materiale, nivelul productivitatii tale scade in ritm clar.
Regula numarul 1 in afaceri, conform lui Warren Buffett: Veti avea profituri mari pentru ca platiti salarii bune. Salariile bune nu reprezinta o consecinta a faptului ca afacerea ta este un succes. Lucrurile stau viceversa. Afacerea functioneaza bine si se bucura de succes pentru ca salariile sunt cu adevarat motivante!
Mult succes si afaceri cat mai bune!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit