Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 3 tipuri de management care iti scufunda afacerea
Managementul decide daca o afacere va merge catre profituri infloritoare sau invers. In functie de maniera in care managerii isi conduc departamentele, se pot vedea rezultate mai stralucite sau mai slabe.
Iata si principalele tipuri de management care scufunda in timp record orice afacere:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Ochelari de cal, cel mai nepotrivit accesoriu pentru un manager care doreste sa isi vada afacerea crescand. Din start, managerii care considera ca pot tine un departament in frau prin intermediul unor decizii imposibil de contestat, gresesc si gresesc enorm. Impactul negativ va fi maxim!
In mod clar, managerii trebuie sa conduca bazandu-se pe feedback-ul primit din partea angajatilor, clientilor, investitorilor, furnizorilor si multor altor categorii de profesionisti cu care se afla in relatie. Stim, este dificil, insa o afacere nu se aduce pe plus datorita unui singur om, ci prin sprijinul oferit de numeroase persoane.
2. Neimplicare totala, pasul pe care nu vrei sa il faci niciodata. Vreti sa fiti manageri si este normal sa nu fiti executanti. Trebuie sa aveti o perspectiva larga, o viziune clara, o imagine de ansamblu. Cu toate acestea, este esential sa munciti, deseori, cot la cot cu angajatii dvs.
Asa ca implicati-va in toate proiectele active, fiti la curent cu toate aspectele referitoare la noile oportunitati de afaceri, aflati rezultatele inregistrate de angajatii vostri si ce se mai intampla in randul competitorilor. Nu uitati faptul ca sunteti un model clar pentru toti angajatii dvs. In momentul in care le aratati ca nu va implicati, le demonstrati ca asta trebuie sa faca si ei cand vor ajunge superiori.
3. Impunerea unor obiective irealiste reprezinta una dintre cele mai scurte si abrupte cai catre esec total. Evident ca vom cere angajatilor mai mult decat pot oferi din simplul motiv ca ne dorim ca acestia sa se dezvolte din punct de vedere profesional.
La urma urmei, progresul profesional nu este posibil decat atunci cand discutam despre eforturi, despre munca in plus, despre sarcini si atributii noi si care provoaca limitele deja existente.
Cu toate acestea, riscati sa cadeti in extrema in care veti descoperi angajati furiosi ca volumul de munca este prea mare, dezamagiti ca nu pot livra rezultatele pe care le cereti, obositi, extenuati.
Solutia este sa mentineti o balanta intre asteptarile si obiectivele impuse. Pentru inceput, asigurati-va ca dvs vedeti lucrurile din perspectiva corecta si ca detineti asteptari realiste de la voi insiva.
Al doilea pas esential este sa analizati situatia salariilor. Daca cereti mult mai mult decat oferiti, riscul cresterii nivelului de fluctuatie de personal este foarte mare, prea mare sa fie asumat!
sursa foto: freegreatpicture.com
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit