Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 3 tipuri de management care iti scufunda afacerea

de Ilinca Dobrescu 22 Ian. 2014 3002
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Managementul decide daca o afacere va merge catre profituri infloritoare sau invers. In functie de maniera in care managerii isi conduc departamentele, se pot vedea rezultate mai stralucite sau mai slabe.

Iata si principalele tipuri de management care scufunda in timp record orice afacere:


1. Ochelari de cal, cel mai nepotrivit accesoriu pentru un manager care doreste sa isi vada afacerea crescand.
Din start, managerii care considera ca pot tine un departament in frau prin intermediul unor decizii imposibil de contestat, gresesc si gresesc enorm. Impactul negativ va fi maxim!

In mod clar, managerii trebuie sa conduca bazandu-se pe feedback-ul primit din partea angajatilor, clientilor, investitorilor, furnizorilor si multor altor categorii de profesionisti cu care se afla in relatie. Stim, este dificil, insa o afacere nu se aduce pe plus datorita unui singur om, ci prin sprijinul oferit de numeroase persoane.


2. Neimplicare totala, pasul pe care nu vrei sa il faci niciodata. Vreti sa fiti manageri si este normal sa nu fiti executanti. Trebuie sa aveti o perspectiva larga, o viziune clara, o imagine de ansamblu. Cu toate acestea, este esential sa munciti, deseori, cot la cot cu angajatii dvs.

Asa ca implicati-va in toate proiectele active, fiti la curent cu toate aspectele referitoare la noile oportunitati de afaceri, aflati rezultatele inregistrate de angajatii vostri si ce se mai intampla in randul competitorilor. Nu uitati faptul ca sunteti un model clar pentru toti angajatii dvs. In momentul in care le aratati ca nu va implicati, le demonstrati ca asta trebuie sa faca si ei cand vor ajunge superiori.


3. Impunerea unor obiective irealiste reprezinta una dintre cele mai scurte si abrupte cai catre esec total. Evident ca vom cere angajatilor mai mult decat pot oferi din simplul motiv ca ne dorim ca acestia sa se dezvolte din punct de vedere profesional.

La urma urmei, progresul profesional nu este posibil decat atunci cand discutam despre eforturi, despre munca in plus, despre sarcini si atributii noi si care provoaca limitele deja existente.

Cu toate acestea, riscati sa cadeti in extrema in care veti descoperi angajati furiosi ca volumul de munca este prea mare, dezamagiti ca nu pot livra rezultatele pe care le cereti, obositi, extenuati.

Solutia este sa mentineti o balanta intre asteptarile si obiectivele impuse. Pentru inceput, asigurati-va ca dvs vedeti lucrurile din perspectiva corecta si ca detineti asteptari realiste de la voi insiva.

Al doilea pas esential este sa analizati situatia salariilor. Daca cereti mult mai mult decat oferiti, riscul cresterii nivelului de fluctuatie de personal este foarte mare, prea mare sa fie asumat!

sursa foto: freegreatpicture.com



Tags: tipuri de managementgreseli de management

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]