Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 5 moduri prin care stai in calea productivitatii angajatilor tai
Angajatii nostri sunt productivi la nivel maxim atunci cand le oferim toate conditiile necesare. Le oferim tehnologie, le oferim cursuri, le oferim sprijin si incurajari chiar si in momentele cand treaba merge extrem de rau. Esential este sa intelegem ca niciodata un angajat nu va dori sa performeze mai bine daca tocmai i-ai aratat ca este slab si ineficient.
Insa nu multi manageri inteleg acest lucru si nici multe alte lucruri. Iata si cateva moduri prin care te pui in calea angajatilor tai, conform marketingportal.manager.ro:Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Esti un baraj in care se proptesc angajatii in drumul lor. Daca tinzi sa iti tii angajatii din scurt si vrei sa iti dea raportul la cea mai mica chichita, atunci gresesti. Trebuie sa iti dai acordul sau sa refuzi propunerile lor cat mai rapid cu putinta.
2. Nu delegi responsabilitati, ci doar mici sarcini. Atunci cand pastrezi adevaratele oportunitati de dezvoltare pentru tine, lucrurile merg intr-o directie singura. Esti singurul care are ceva de castigat, chiar daca vei fi groaznic de obosit si de ocupat. Vei castiga experienta si o gramada de cunostinte, insa nu trebuie sa uiti de oamenii tai.
3. Nu oferi feedback folositor. Vrei ca oamenii tai sa atinga un nivel inalt de eficienta? Atunci trebuie sa le oferi informatii cu privire la munca lor. Nu astepta sa isi corecteze singuri greselile si sa devina mai buni! Ofera-le conditii!
4. Ceri scrisori medicale pentru zilele cand se simt rau? Singurul lucru pe care il vei reusi este sa ii faci sa se simta prost, ca atunci cand erau in scoala generala si profesorii inca mai cereau bilet de la mama sau scutire de la doctor. Trateaza-ti angajatii ca pe oameni in toata firea si ei iti vor intoarce acest respect.
In schimb, daca vei cere scrisori medicale, cel mai probabil vei avea mai putine absente din partea celor bolnavi si... mai multi angajati bolnavi!
5. Creezi un climat de teama si de anxietate. Multi manageri reusesc sa creeze un loc de munca in care angajatii sunt tematori si anxiosi. Se ingrijoreaza cu privire la ziua de maine, cu privire la salariul lor, cu privire la munca lor. Oare am facut bine? Oare maine ma vor da afara? Oare aluzia facuta de seful meu inseamna ca de luna viitoare imi caut de lucru?
Singurul rezultat este urmatorul: La un moment dat, oamenii isi vor lua inima-n dinti si vor reusi sa iasa din acest cerc vicios. Vor cauta locuri de munca unde sa se simta in largul lor, perfect acceptati, perfect cooptati intr-o echipa unita!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Inovatie si productivitate in vremuri incerte: ce noutati au adus in business ultimele 3 luni
de Idei de afaceriSucces in afaceri: Top 5 strategii care iti sporesc productivitatea
de Victor OanceaSunt creativitatea si productivitatea acelasi lucru?
de Alexandra PopescuCinci devoratori de productivitate
de Marian CurelaruAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit