Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 6 reguli pentru managerii care cred ca stiu cum sa isi motiveze personalul
Folosirea autoritatii sau amenintarilor ca factori de sporire a performantelor angajatilor nu dau roade pe termen lung. Managerii care nu detin abilitatea de a-si motiva angajatii intr-un mod proactiv nu vor reusi sa conduca un departament cu eficienta si nu pot deveni lideri.
Regulile jocului sunt importante si usor de pus in practica:1. Trebuie sa va dedicati in totalitate muncii dvs. Atunci cand dvs respectati regula pe care o impuneti angajatilor, si acestia o vor urma. Aratati-le ca nu sunteti cu nimic mai presus decat ei cand vine vorba de necesitatea de a-si indeplini activitatile.

Ghid practic Realizarea de sapun natural

Cultura castravetelui anti-diabet

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
2. Nu tolerati sub nici o forma disfunctionalitatile la locul de munca:barfa, lipsa loialitatii, faptul ca un angajat nu ofera ajutor si sustinere altuia, samd. Daca sunteti capabil sa va comunicati in mod clar angajatilor asteptarile pe care le aveti din partea lor, deja ati castigat o lupta grea.
3. Aratati staff-ului ca sunteti alaturi de ei in viata profesionala si chiar si atunci cand au probleme in viata lor personala. Oferiti-le sprijin si aratati ca va pasa daca trec prin momente dificile sau fericite.
4. Fiti la fel de rezonabil sau permisiv cu dvs insiva, cum sunteti si cu angajatii dvs.
Recunoasteti-va defectele si greselile. Acesta este cel mai bun mod de a arata angajatilor ca oricine poate gresi, dar este necesar sa si repare. Nu toti managerii sunt dispusi sa faca ordine in dezordinea pe care au provocat-o, si de multe ori deleaga alti angajati in acest scop. Este o situatie dezavantajoasa pentru imaginea si reputatia sa.
5. Rezolvati-le nemultumirile si problemele. Nu le ignorati plangerile pentru a nu va ignora cerintele.
6. Apreciati eforturile angajatilor merituosi si asigurati-va ca ceilalti vad acest lucru. Cei laudati se vor simti si mai valorosi daca si-au primit laurii in public, iar cei prezenti se vor auto-motiva sa isi intreaca performantele proprii.
Per total, managerii trebuie sa vina cu idei creative, subtile, si, mai ales, cu o atitudine pozitiva, in acelasi timp aratand modestie in relatiile cu ceilalti. Un manager apreciat si care este urmat de subordonatii sai de bunavoie este pe cale sa devina un bun lider.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit