Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 6 reguli pentru reducerea riscurilor in afaceri!
Afacerile si antreprenoriatul implica doze mai mici sau mai mari de riscuri. Exista riscuri pretutindeni si acest lucru ar trebui constientizat de orice persoana care doreste sa se implice in mediul de afaceri. De asemenea, trebuie inteles faptul ca nu toate lucrurile se aranjeaza dupa cum le-am planificat si organizat noi si ca nimeni nu ne garanteaza ca ideile de afaceri vor deveni afaceri profitabile, sau macar rentabile.
Iata si cele 6 reguli pe care sa le cunoasteti, pentru a va diminua riscurile in afacerile pe care le conduceti:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Planificati pentru cele mai sumbre scenarii. Desigur ca nimeni nu porneste o afacere cu gandul ca va esua. Ne asteptam la cele mai bune rezultate si speram ca aceste ganduri sa devina realitate. Cu toate acestea, este esential sa avem un plan de afaceri care sa estimeze costurile si necesitatile de orice ordin la niveluri augumentate.
2. Asigurati-va ca detineti un fond de cheltuieli neprevazute. Nimic nu se compara cu situatia in care ramanem fara bani, brusc si fara solutii la indemana. Ajungem sa ne vindem afacerile, sa le abandonam in favoarea partenerilor, sa le aducem in pragul falimentului.
3. Asigurati-va ca detineti un plan de afaceri de criza. Afacerile au nevoie de multa planificare si organizare strategica. Aveti nevoie de un plan B pe care sa va bazati atunci cand apar anumite probleme, riscuri, obstacole, accidente neprevazute samd.
4. Avem nevoie de consultanti si experti din domeniul in care ne-am pozitionat cu afacerile pe care le conducem. Este esential sa detinem sprijinul profesionistilor care ne pot ajuta sa ne diminuam riscurile, sa evitam probleme, sa evitam accidente si situatii care ne pot aduce afacerile in pragul falimentului.
5. Avem nevoie de cercetare si documentare. Cercetarea si documentarea reprezinta doua atuu-uri importante in plasa oricarui afacerist. Studiati literatura de specialitate, revistele din domeniu, parerile expertilor din domeniu, participati la conferinte si seminarii si fiti la curent cu orice schimbari care se petrec in industria, nisa sau sub-nisa pe care va aflati. Aceste informatii va ofera un mic preview a ceea ce va urma, informatii pe care sa va bazati pentru a lua cele mai bune decizii in contul afacerilor dvs.
6. Nu il ultimul rand, avem nevoie de brokeri de asigurari si de o strategie viabila de exit. Aceste doua conditii ne ajuta sa ne diminuam riscurile in conducerea afacerilor catre linii cat mai stabile de profit.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit