Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 7 motive sa nu concediati un angajat
Cu siguranta, o concediere nu este o veste buna pentru nici una dintre parti. Antreprenorii sunt constienti ca angajatii reprezinta investitii, iar acestia din urma stiu ca o concediere nu le va oferi o imagine favorabila si o reputatie curata in domeniul in care activeaza. Mai jos va prezentam cele mai bune motive pentru care sa va pastrati un angajat.
1. Depindeti de acest angajat? Multi antreprenori si manageri se gandesc ca vor gasi cu siguranta pe cineva care sa il inlocuiasca, si care va accepta un salariu mai mic, un birou mai mic, un program de lucru mai indelungat.Propriul meu plan de afaceri
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ei bine, ganditi-va ca angajatul pe care doriti sa il concediati a ajuns la performantele pe care le dovedeste in prezent de-a lungul timpului. Mai mult, imaginati-va ca acesta se va refugia intr-una dintre firmele concurentiale. Va lua cu el toata experienta castigata si o va folosi in favoarea competitiei. Daca stiti ca afacerea dvs va suferi din cauza pierderii sale, atunci este timpul sa reganditi problema.
2. Ofera performanta si munceste cu eficienta. Chiar si atunci cand sunteti preset de cheltuieli multiple si cautati o modalitate de a taia din pierderile firmei, aici nu este solutia dvs. Cautati alte surse din care sa stoarceti bani sau concediati angajati care nu se ridica la standardul acestuia.
3. Este un angajat motivat si cu potential de dezvoltare. Poate ca nu ofera cele mai bune rezultate, insa dvs, ca antreprenor sau ca manager aceti responsabilitatea de a intrevedea potentialul fiecarui angajat. Poate ca cei din urma vor fi cei dintai daca acordati sansele potrivite persoanelor potrivite.
4. Detine capacitatea de a lua decizii bune in conditii stresante sau in cazuri de conflict? Imaginati-va cat de multa pregatire are nevoie un membru al personalului pentru a face fata plangerilor clientilor sau pentru rezolvarea problemelor care apar frecvent in activitatea lor profesionala. Majoritatea vor lasa problemele in mainile superiorilor si se vor intoarce la munca, sau, mai rau, le vor ignora. Daca detineti un angajat cu abilitati de rezolvare a problemelor, luati in calcul valoarea reala pe care acesta o reprezinta in cadrul firmei.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriCum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit