Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trainingul - investitie sau cheltuiala

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Voi cum priviti aceasta activitate? Considerati ca trainingul trebuie privit ca o investitie sau ca o cheltuiala? Foarte multi dintre managerii zilelor noastre sunt constienti ca isi vor rentabiliza investitia. Ei decid sa ofere traininguri convinsi ca isi vor obtine banii inapoi. Asa este si corect, trebuie sa privim un training ca pe o investitie solida pe termen lung si ca pe un instrument de afaceri.

Avantajele pe care le au companiile care ofera traininguri angajatilor sunt urmatoarele:

• Isi mentin compania in pas cu noutatile
In fiecare moment apar noi tendinte in domeniul afacerilor. Managerii sunt la curent cu faptul ca aceasta este o metoda buna de a-si completa informatiile.

• Este un instrument de fidelizare
Angajatii se simt motivati atunci cand observa ca managerii acorda importanta nivelului lor de cunostinte. Simt cu adevarat ca fac parte din acea companie si realizeaza care este aportul lor.

• Pot deveni mai competitive
Daca o companie alege sa nu ofere traininguri angajatilor asta nu inseamna ca asta vor face si competitorii sai. Sa ai angajati buni si pregatiti este una dintre cheile succesului in afaceri. Nu este suficient sa ai un produs bun trebui sa ai si oameni pregatiti sa il vanda bine.

• Este o metoda buna de a supravietui pe piata
Cunosti vreo companie in care inca se mai foloseste masina de scris in loc de computer? Lumea afacerilor avanseaza intr-un ritm alert. Trainingul este o metoda care se cere si care ii ofera companiei sansa de a se alinia la nevoile pietei. Ai grija cum iti formezi bugetul alocat acestei investitii.

Inainte de a incepe trebuie sa vezi care sunt lipsurile angajatilor. Ar fi de preferat ca aceasta analiza sa fie facuta si de cineva din afara companiei. O astfel de persoana, sau companie, poate sa faca o analiza obiectiva si mai apoi propuneri valide.

Compara cele doua analize, cea interna cu cea externa, una subiectiva si una obiectiva si trageti concluziile corecte.

Nu taiati din bugetul alocat unui training. Este una dintre cele mai gresite decizii. Viitorul companiei consta in modul in care se dezvolta angajatii sai.


Tags: trainingcompetitivitatebugetangajati

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]