Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Transforma cel mai aprig concurent in cel mai bun partener de afaceri!

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O metoda eficienta de marketing s-a raspandit si in Romania. Metoda presupune sa te aliezi cu un concurent care vizeaza exact acelasi segment de piata ca si tine. Ea se numeste "promovare incrucisata" si este implementata cu succes de manageri ai diferitelor tipuri de afaceri, dar si de organizatii nonprofit sau agentii guvernamentale.

De ce n-ai incerca si tu? Iata in continuare 11 idei cu risc zero dar cu eficacitate maxima, pentru a pune in practica "promovarea incrucisata" in cadrul afacerilor tale!

1. Tipareste mesaje promotionale comune (ale firmei tale si ale concurentului - partener) pe chitante.

2. Ofera o reducere de pret, un serviciu special sau avantaje daca clientii cumpara de la tine si/sau partenerul tau.

3. Afiseaza postere sau alte materiale publicitare ale partenerului pe peretii, ferestrele sau chiar pe produsele tale (bineinteles, partenerul va afisa materialele tale promotionale).

4. Mentioneaza si avantajele oferite de partener atunci cand iei cuvantul la evenimente locale sau esti intervievat de catre un jurnalist.

5. Pune fluturasi de prezentare a partenerului sau a unuia dintre produsele sale in pungile in care livrezi cumparaturile.

6. Promoveaza produsele partenerului in timpul perioadelor mai slabe ale acestuia.

7. Dati impreuna un interviu mediei locale.

8. Puneti fiecare mesajele promotionale ale celuilalt langa casa de marcat sau in zonele de asteptare.

9. Incurajati-va personalul sa vorbeasca clientilor despre modul in care produsele partenerului tau pot fi utilizate pe langa produsele tale.

10. Da clientilor tai care cumpara o cantitate mai mare de produse un cadou constand dintr-un produs al partenerului.

11. Uniti-va listele de clienti si trimite-le tuturor o carte postala promotionala.



Tags: afaceripartener de afacericoncurenta in afacericoncurent

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]