Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Valorifica la maxim un client nemultumit!
Clienti nemultumiti ... Ce afacere nu detine astfel de "unelte" care pot aduce profituri nesperate unei afaceri. Si suna destul de straniu insa numerosi antreprenori au realizat faptul ca pot obtine beneficii majore de pe urma clientilor nemultumiti, suparati, furiosi.
Iata cum reusim sa valorificam la maxim un client nemultumit, conform lui Adam Gottlieb, blogger de afaceri, citat de Entrepreneur.com:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Propriul meu plan de afaceri
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Prin intermediul clientilor nemultumiti testam maniera in care ne conducem eforturile de customer service. Modul in care problemele clientilor sunt rezolvate ne spune totul despre eficienta instrumentelor si strategiilor utilizate. Daca problemele nu sunt intampinate cu usurinta si rapid atunci exista probleme in sistemul de customer service si ceva trebuie schimbat.
2. Generam buzz! Un client nemultumit caruia i s-au rezolvat problemele, plangerile, cerintele devine unul pe baza caruia putem starni putina valva. In fapt, am castigat unul dintre cei mai importanti clienti cu care ne putem lauda. Acestia sunt cei care pot duce vorba mai departe cu o viteza uimitoare.
3. Ne punem ordine in prioritati si in valori. Managerizarea plangerilor si nemultumirilor clientilor nostri ne poate aduce mai aproape de solutii reale pentru problemele cele mai grave cu care se confrunta afacerile noastre. Putem realiza ca, de multe ori, nu se cere o schimbare doar pentru ca o mana de clienti sunt nemultumiti cu privire la anumite aspecte ale afacerii noastre. Si uneori realizam ca avem nevoie de modificari rapide si permanente, modificari care ne vor ajuta sa nu ne pierdem clientii cei mai importanti.
Articole conexe
Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?
Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
de Marinache Horia Cristian82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?
de Silviu Marian BanilaCastigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?
de Silvia BucsanAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit