Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa fii cu adevarat organizat? Iata cum!

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Primul lucru pe care il facem cand avem un proiect de finalizat este sa incepem sa organizam, sa planificam, sa punem ordine in date, informatii, dosare si detalii. Asa ne asiguram ca putem sa finalizam proiectul cat mai rapid si simplu, cu efort cat mai redus si cu rezultate cat mai bune.

Primul aspect de care trebuie sa tinem cont este cel referitor la uneltele pe care le detinem. Avem nevoie de uneltele potrivite, de cele mai bune instrumente care sa ne ajute in indeplinirea sarcinilor, fie ca este vorba despre cariera, despre afaceri sau despre viata personala.

Asa ca investiti in software-uri, in aplicatii, in serviciile profesionistilor, in agende si organizatoare, in timere si panouri de perete, in post-it-uri si etichete, in organizatoare de birouri si in sfaturile specialistilor, desigur.

De asemenea, pentru a fi cat se poate de organizat trebuie sa inveti ce inseamna auto-control si auto-disciplina. Tuturor ne plac diminetile de sambata si tuturor ni se pare o idee geniala sa lenevim pana tarziu cu o cafea si cu laptop-ul in pat, langa noi. Insa stim faptul ca avem si alte lucruri de facut si stim cat de haotic va parea totul daca ramanem in urma cu treaba, fie ca este vorba despre afaceri, cariera sau viata personala.

Asa ca mizam pe disciplina si stim faptul ca daca nu detinem abilitatile necesare vom invata, in timp, cum sa ne controlam pentru a oferi cele mai bune rezultate, pentru a lucra mai mult decat am crezut ca putem, pentru a fi mai productivi decat ne-am imaginat ca am putea fi.

Nu in ultimul rand, trebuie sa intelegi ce inseamna sa fii organizat. Priveste cum procedeaza cei pe care ii admiri, cum se organizeaza si cum prioritizeaza. Alege-ti un model pe care sa il urmezi in viata profesionala sau in cea personala si invata de la el sfaturile, indrumarile, trucurile si strategiile care i-au adus succes.


Tags: afacerisucces carieraorganizarecum sa fii organizatcum sa te organizezi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]