Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 secrete ale directorilor de vanzari

de Alexandra Popescu 24 Iul. 2014 3582
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile pot fi o arta, fiecare lider avand secretul sau in ceea ce priveste reusita acestora. De aceea, unele companii au mai mult succes cu unele programe de vanzari, iar altele mai putin, de aici pornind si o parte a concurentei.

 
Bill Binch, EVP Marketo al WorldWide Sales, a impartasit cateva dintre secretele de vanzari ale unor companii cum sunt ServiceMax, InsideSales, Zendesk, Fuza sau InsideView. 
 
In continuare sunt prezentate 10 dintre acestea:
 
1. Da reprezentantilor de vanzari tranzactii, nu cote de venituri
Cand s-a alaturat Marketo, Binch a vrut sa faca diferenta, asa ca, pentru a elimina obstacolele pentru a inchide oferte, a schimbat masuratorile de la venituri la tranzactii. Dupa sase luni a stabilit unele reguli in jurul afacerii si discounturilor, dar a oferit initial increderea pentru a incheia tranzactii reprezentantilor de vanzari, indiferent de dimensiunea sau marca clientului.
 
2. Partener cu marketingul inca de la inceput
Scott Berg, COO la ServiceMax, sustine ca vanzarile incep cu un model de conducta generatoare de cerere, iar mai apoi se ajunge la conversia conducerii. Acestea necesita o comunicare constanta intre vanzari si marketing.
 
3. Selecteaza cotele cu grija
Pliaza cota intervalului de timp la ciclul de vanzari. Marketo, de exemplu, s-a concentrat pe clientii din IMM-uri cu ciclu de vanzari sub 30 de zile. Decat sa foloseasca cote trimestriale, a folosit cote lunare pentru a stabili un ritm pe care sa il imbunatateasca in fiecare luna. 
 
4. Vanzarea inseamna matematica, nu magie
Michael Critchfield, VP Sales la InsidesSales, a precizat ca ei au organisme de dezvoltare a afacerilor care functioneaza pe cadenta orara, adica foarte repede. Se concentreaza asupra numirilor de azi si de maine. Acestia sunt foarte organizati, cheia fiind obtinerea datelor in sistem. Potrivit acestuia, vanzarea este mai mult matematica decat arta si vanzarile pot fi defalcate intr-o secventa ADN.
 
5. Transparenta ajuta la erodarea competitiei
Binch a luat cateva decizii privind accelerarea ciclurilor de vanzari, iar primul pas a fost sa arate preturile pe care le au pe web. Chiar daca concurentii s-au suparat, transparenta i-a ajutat sa concureze. Al doilea pas a fost oferirea unor studii de 15 zile. Au urmat publicarea raspunsurilor la intrebarile clientilor pe o pagina web si crearea unei mici comunitati.
 
6. Nu te astepta la un succes instant cand urci piata
Jim Cyb, VP Sales/Americas la Zandesk, a precizat ca aceasta companie a fost construita pe o fundatie de oferte cu 5 locuri, dar a vrut sa se extinda in mijlocul pietei si intreprinderii. Acest lucru a insemnat ajustarea echipei si tacticilor companiei, in timp ce au ramas fideli misiunii lor.
 
7. Culturile de vanzari de succes au rapiditate
Viteza ofertei este importanta. Creeaza obiective de extindere si ofera stimulente fantastice pentru implinirea lor. 
 
8. Fa tot ce este nevoie pentru a realiza primele parteneriate cu succes
O companie trebuie sa se bazeze pe mai mult de cinci parteneri, potrivit lui Heidi Tucker, VP Global Alliances la InsideView. Trebuie sa faci tot ce este nevoie pentru a le realiza cu succes. 
 
9. Ia intreaga companie din spatele echipei de vanzari
Intreaga companie ar putea simti energia vanzarilor. Binch aducea mii de dolari din marfuri, pentru a le fi dati angajatilor din companie atunci cand ofertele de vanzari se incheiau. 
 
10. Hraneste-i  pe clientii tai freemium
Mary Pecka de la Fuze sustine ca este foarte important sa fii aproape de clientii tai freemium. Daca ai o strategie de seed-and-grow, nu trebuie sa astepti pana la reinnoire pentru a o alimenta. Ai nevoie sa creezi rapid o strategie de implicare. Extinderea unei oferte este responsabilitatea reprezentantului de vanzari.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzariafaceri vanzaridirectori vanzarisfaturi afacerisfaturi vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a crescut cu 8,1%

de Bianca Tila
07 Oct 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat cresteri, in perioada 1 ianuarie - 31 august 2024, fata de aceeasi perioada a anului trecut,...

Vanzarile si profitul grupului care detine marca Gucci scad

de Bianca Tila
08 Feb 2024
Grupul francez de produse de lux Kering a anuntat scaderea vanzarilor si profitului net in 2023. Strategia de investitii va afecta rezultatele din...

Romania se numara printre tarile UE cu cea mai puternica crestere a vanzarilor cu amanuntul in luna noiembrie

de Bianca Tila
08 Ian 2024
Vanzarile cu amanuntul in UE si zona euro au afisat scaderi in luna noiembrie. Cu toate acestea, Romania se numara printre statele membre cu cea mai...

Vanzarile H&M au fost sub asteptari

de Bianca Tila
15 Sep 2023
In cel mai recent trimestru, H&M a intampinat dificultati in atragerea clientilor, afectati de inflatia ridicata. "Eforturile in vederea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]