Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 sfaturi pentru un bun management financiar al afacerii
Tine cont de aceste 3 sfaturi, in special daca afacerea ta este la inceput de drum!
1. Pune deoparte o rezerva suficienta de numerar pentru a sustine afacereaEu sunt de parere ca unul dintre motivele pentru care atat de multe intreprinderi mici dau faliment in primii ani de activitate nu este ca modelul de afaceri nu este viabil sau ca antreprenorul nu este „suficient de bun“ pentru a pune afacerea pe picioare, ci ca perioada de consolidare financiara este o realitate economica.
Cei mai multi antreprenori pur si simplu raman fara banii necesari pentru a sustine afacerea si/sau pe ei insisi inainte ca afacerea sa devina suficient de profitabila pentru a se autosustine.
Sfat: Ia masuri pentru infiintarea unui fond special destinat sustinerii afacerii in timpul fazei incipiente. Gandeste-te bine la suma pe care o pui in acest fond; poate doresti sa depui eforturi pentru o suma care sa sprijine pe deplin afacerea in primul an pentru a usura stresul pana ce firma devine profitabila.
2. Evalueaza corect modelul de afaceri.
Nu toata lumea incorporeaza un model de afaceri in planul lor. Este foarte usor sa te entuziasmeze o idee de afaceri, dar e cu totul altceva sa o pui pe hartie ca sa te ajute sa evaluezi in mod obiectiv modelul de afacere in genere si potentialul profitului. Simplul adevar este ca a avea o idee este doar startul si nu se traduce neaparat intr-un model profitabil.
Sfat: Ia in considerare un centru de dezvoltare pentru intreprinderile mici pentru evaluarea modelului de afaceri si sfatuire experta. Perspectiva lor ar putea identifica o structura mai viabila care are mai mult sens din punctul de vedere al afacerilor decat ceea ce ai stabilit deja.
3. Stabileste corect preturile
Unii antreprenori stabilesc pretul produsului sau serviciului prea jos sau prea sus. Cauta sa vezi ce preturi au ceilalti. E mult mai destept sa ceri pentru inceput pretul la valoare, sa-ti dovedesti valoarea si apoi sa cresti pretul cu timpul.
In multe cazuri, sa ceri clientilor bugetul pe care il au la dispozitie nu numai ca iti va da o idee despre cat sa ceri, ci si ar putea sa minimalizeze riscul sever de a pune preturi sub sau peste valoarea pietei.
Ai putea, de asemenea, sa consideri oferirea de diverse optiuni de pret pentru a mari posibilitatea de a oferi ceva la pretul pe care si-l permite clientul tau.
Articole conexe
INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a crescut cu 8,1%
de Bianca TilaAfaceri romanesti de succes. 5 to go afiseaza o crestere de 55% fata de anul trecut
de Bianca TilaEducatia financiara si cele 3 concepte de baza
de Idei de afaceriCifra de afaceri din industrie a crescut in T1 2023
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit