de Alexandra Popescu
28 Aug. 2014
4719
Exista o regula sfanta pentru cresterea antreprenoriala: obtinerea venitului. Exista o multime de alte sarcini care iti acapareaza atentia in fiecare zi, insa cresterea veniturilor trebuie sa fie mereu pe primul loc in lista.
Veniturile sunt critice pentru afacerea ta, optimismul nefiind cel care iti poate plati facturile. Pentru asta, iata patru sugestii pentru a genera cresterea mai rapid:
1. Gestioneaza baza ta de date
Cel mai bun mod si cea mai de incredere sursa de venituri vine de la baza ta de fani. Ei deja au incredere in tine si ti-au cumparat produsele sau serviciile. Acum este momentul pentru a adauga mai multa valoare pentru cresterea veniturilor. Incepe cu intrebarea: "Ce ar adauga atat de multa valoare rapid pentru ca clientii nostri existenti sa plateasca pentru a-l obtine?"
Este un nou serviciu care s-a vandut pana acum? Este o versiune imbunatatita a unui produs sau serviciu anterior? Poate este o noua linie pe care ai putea sa o aduci pe piata. Cheia consta in a incuraja relatiile de cumparare existente. In acest fel poti castiga un ciclu de cumparare mai scurt, o rata de conversie mai mare si o crestere mai rapida a veniturilor.
2. Gazduieste un seminar
Daca ai experienta, oamenii pot beneficia de aceasta, asa ca ia in considerare o invitatie deschisa la un seminar educational. Exista nenumarate resurse online care descriu modul de a crea, promova si livra seminarii.
Cauta 200 de oameni care sunt dispusi sa plateasca in jur de 50-100 de euro fiecare si deja cresti veniturile la 100.000 – 200.000 de euro. Le poti sorta in vanzari de produse, contracte de consultanta si sponsorizari si, curand, cresterea veniturilor va arata mai bine. Cheia este sa vii cu o idee foarte buna care apeleaza la un public cat mai larg posibil.
3. Promoveaza incrucisat noi categorii de public
Promovarea nu se realizeaza exclusiv pentru propriul tau public, iar daca gandesti asta, gresesti. Gaseste persoane cu un public mai larg si ofera-le produsul tau oamenilor din baza lor de date. In acest caz, veniturile se impart. Prin acest mod poti ajunge la un public cu totul nou. Iar daca le vinzi acestora o data, sansele de a vinde si a doua oara cresc.
4. Reutilizeaza un produs existent
Ai un blog? Aduna cele mai bune postari intr-o publicatie electronica si vinde-o online. Ai un inventar? Reambaleaza-l si combina-l cu altceva, astfel incat sa poti promova ceva nou. Ia in considerare si extinderea unui serviciu pe care il oferi sau lansarea unei promotii de vanzari unica pentru a scapa de vechiul inventar.
Cheia este sa privesti produsele si serviciile intr-un mod cu totul nou. Gaseste o noua perspectiva asupra unui produs existent si intreaba-te cum acestea pot genera venituri. Atat timp cat produsul adauga valoare clientului, il poti vinde din nou si din nou.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: afaceriantreprenoriidei de afacerisfaturi afacerivenituricrestere venituri