Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 pasi de urmat pentru organizarea planului financiar

de Alexandra Popescu 27 Apr. 2014 2896
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cum sezonul taxelor si impozitelor se apropie de sfarsit, asta nu inseamna ca trebuie sa ne culcam pe o ureche si sa ne relaxam mai mult decat trebuie. Este momentul perfect pentru angajatori sa priveasca in urma, sa analizeze greselile facute si sa isi stabileasca un plan bine pus la punct pentru sezonul ce urmeaza. Planul consta in organizare, in corectarea obiceiurilor proaste (mai ales a celor care fac platile in ultimul moment), astfel incat, anul ce vine, totul sa fie mai putin haotic.

Avem patru sfaturi pentru antreprenori, din care ar fi bine sa faca un obicei pe viitor, pentru ca urmatorul an financiar sa fie unul bun.
 
1. Planifica-ti cheltuielile pentru urmatoarele 12 luni. Oamenii de afaceri ar fi bine sa isi planifice cheltuielile pentru tot anul, nu doar pe o luna sau pe un trimestru. Mai ales, trebuie sa se ia in calcul cheltuielile si declinul sezonier, astfel incat sa se acopere acele cheltuieli. Acest lucru duce la salvarea banilor din lunile de varf pentru a acoperi lunile de declin. Cand stii exact ce cheltuieli ai, intelegi mai bine viitorul afacerii.
 
2. Urmareste zilnic cheltuielile. Zilele in care trebuia sa urmarim cheltuielile manual sunt departe, acum fiind utilizata, din ce in ce mai mult, tehnologia, care iti permite sa urmaresti cheltuielile 24 de ore pe zi. Asa ca profita de aceste tehnologii pentru a-ti economisi timpul pe care puteai sa il acorzi acestor calcule si foloseste-l in favoarea firmei pentru a-ti crea noi strategii, planuri de afaceri, produse sau servicii. In plus, acestea te pot ajuta sa vezi in timp real cum sunt cheltuiti banii tai.
 
3. Pune deoparte bani pentru taxe. In fiecare an te intalnesti cu un CPA (Certified Public Accountant) – o data in mai si o data in octombrie – pentru a vedea cum vor arata taxele firmei tale in urmatorul an. Intelegand cum stai din punct de vedere financiar, iti vei face o imagine mai clara asupra modului in care vor fi cheltuiti banii tai, dar si de cat vei avea nevoie sa iti acoperi datoriile.
 
4. Planificarea pentru situatii de urgenta. Oricine, indiferent ca este firma sau persoana fizica, trebuie sa isi puna niste bani deoparte pentru situatiile de urgenta. Pot aparea niste cheltuieli neasteptate, conjuncturi economice, crize sau pierdere de clienti. Trebuie sa gandesti aceste aspecte pe termen lung, pentru ca nu poti preconiza cand anume se va ivi o astfel de situatie. Gandeste-te ca in astfel de momente, daca nu ai bani la pusculita, vei da dintr-o parte in alta si vei fi foarte stresat. In acest fel scapi de cosmarurile de peste noapte.
 
Daca tineti cont de aceste sfaturi simple, planul dumneavoastra va fi mult mai bine pus la punct si nu va mai exista grija zilei de maine. Organizarea atrage dupa ea o afacere organizata si prospera, bazata pe servicii de calitate.
 


Tags: plan financiarafacerimanagement financiartaxeimpoziteantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a crescut cu 8,1%

de Bianca Tila
07 Oct 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat cresteri, in perioada 1 ianuarie - 31 august 2024, fata de aceeasi perioada a anului trecut,...

Afaceri romanesti de succes. 5 to go afiseaza o crestere de 55% fata de anul trecut

de Bianca Tila
03 Aug 2023
Lantul de cafenele 5 To Go se remarca fata de anul trecut. In prima jumatate a anului 2023 a depasit cu 5% cifra de afaceri estimata. Comparativ cu...

Cifra de afaceri din industrie a crescut in T1 2023

de Bianca Tila
17 Mai 2023
Cifra de afaceri din industrie pe total a inregistrat cresteri de 5,5% in termeni nominali, in perioada 1 ianuarie - 31 martie 2023, fata de perioada...

Team First Software inregistreaza afaceri in crestere

de Bianca Tila
31 Ian 2023
Team First Software este o companie romaneasca de sotfware cu 18 de experienta in solutiile ERP. A incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]