Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Analiza: Magazinele online, crestere de 40% de Black Friday 2020

de Florin Amariei 09 Nov. 2020 1200
5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Unii au furat startul si au transformat Black Friday in campanii prelungite, insa reducerile cu ocazia momentului real in Romania vor aduce vanzari cu pana la 40% mai mult, spune o analiza MerchantPro.

Conform sursei citate, dupa ce perioada iunie - august a cunoscut o crestere mai temperata fata de 2019, de 35%, in valoarea tranzactiilor, respectiv 30% in numarul comenzilor plasate pentru magazinele care functioneaza pe platforma de eCommerce MerchantPro, in luna septembrie cresterea pe cele doua segmente analizate a fost de 39% (fata de perioada similara din 2019), in timp ce in octombrie aceasta a fost de 50%.
 
"Printre factorii care au stat la baza dinamicii pozitive se numara atat inceperea scolii, cat si noile restrictii si precautii in contextul pandemic actual. Comportamentul de cumparare orientat catre online pe care l-am observat in primele luni de pandemie se mentine. Acesta produce noi cresteri la nivelul magazinelor de pe platforma. Cel mai probabil, sfarsitul de an va continua trendul ascendent avand in vedere atat perioada campaniilor de Black Friday, cat si a sarbatorilor ce urmeaza", a precizat Arthur Radulescu, CEO MerchantPro.

Vrei sa ai propriul tau magazin online? Afla dand CLICK AICI cum poti avea succes!
 
In acest context, s-au produs schimbari in zona domeniilor active pe platforma profesionala. Astfel, initial a crescut interesul pentru zona produselor de consum necesare, mai exact in domenii ca produse alimentare, de ingrijire personala si curatenie. Ulterior, interesul romanilor a mers si catre zona magazinelor cu servicii si produse din segmentul fashion, beauty, home&deco.
 
Reprezentantii MerchantPro pun la dispozitia clientilor si comerciantilor un ghid specific in preambulul Black Friday, eveniment programat sa aiba loc pe data de 13 noiembrie.
 
Ghidul contine atat sfaturi de ordin tehnic, care acopera functionalitatea site-ului si un flux coerent in procesul de achizitie, cat si ponturi legate de marketing si promovare. De asemenea, documentul cuprinde cateva sfaturi si pentru clientii finali, in acest fel acestia sa aiba o experienta cat mai placuta si mai productiva de Black Friday.
 
"Politica de vanzari practicata anul acesta de magazinele online s-a bazat in mare masura si pe reduceri consistente. Antreprenorii din online au desfasurat promotii constante pentru a atrage un numar cat mai mare de cumparatori catre online. Strategia a avut efect, iar rezultatul a fost o crestere substantiala a volumului de vanzari si veniturilor generate in retailul online pe tot parcursul starilor de urgenta si alerta. Cred ca Black Friday 2020 va fi cel mai spectaculos eveniment de shopping din online-ul romanesc de pana acum. Atat ca reduceri, cat si ca dinamica fata de anul trecut", a explicat Radulescu.
 
MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Ne. Platforma este folosita la nivel regional, iar peste 5.000 magazine online i-au utilizat functionalitatile pana acum.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: analizablack fridaymagazin online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Analiza. Activitatea economica din zona euro, mai slaba decat s-a preconizat in 2020

de Florin Amariei
06 Ian 2021
O analiza noua a Markit releva faptul ca activitatea economica din zona euro a fost mai slaba decat s-a preconizat in 2020. Bineinteles, pandemia a...

Toate tranzactiile de Black Friday, monitorizate de ANAF

de Florin Amariei
13 Nov 2020
Inspectorii fiscali stau cu ochii pe banii care sunt astazi transferati dintr-un cont intr-altul si, mai important, se asigura ca nu se comit fraude...

Analiza CFA: Impactul SARS-CoV-2 se va resimti puternic in 2021

de Florin Amariei
16 Iul 2020
O noua analiza CFA releva faptul ca pandemia nu si-a arata inca toti coltii. Conform expertilor, impactul noului coronavirus SARS-CoV-2 se va resimti...

Analiza: Zona euro a trecut de ce e mai rau

de Florin Amariei
22 Mai 2020
O noua analiza Markit releva faptul ca zona euro pare sa fi trecut deja de ce e mai rau. Indicele lunar afisa un nivel de 30,5 puncte, fata de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]