Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat sa investesti in activitati promotionale?

de Stefania Tanase 21 Sep. 2015 3197
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru succesul oricarei afaceri, publicitatea este fundamentala. Pentru a atrage clientii trebuie sa se investeasca o suma apreciabila in publicitate.

In unele sectoare de activitate, numarul clientilor este direct proportional cu numarul actiunilor promotionale.

Nu este usor de calculat valoarea investitiilor promotionale din primul an, pentru lansarea activitatii si pentru atragerea clientilor. In orice caz, a reduce prea mult investitia promotionala sau chiar a o elimina, poate fi o alegere in masura sa compromita succesul activitatii.

Data fiind utilitatea sa, publicitatea poate fi considerata ca o rubrica permanenta in cadrul bilantului firmei. Ar fi oportun sa se stabileasca in fiecare an o cifra de investitii. Efectele acestei investitii nu pot fi masurate pe termen scurt.

Pentru a calcula investitia se poate aprecia un procent din cheltuielile prevazute pentru primul an sau un cost pe fiecare client potential.

O alta metoda poate fi cea prin care se pleaca de la anii unui numar de clenti pentru primul an si se face calculul investitiei promotionale necesare pentru a ajunge la obiectivul fixat, dupa care ea va fi subdivizata pe categorii si perioade de timp.

Pentru a realiza o strategie promotionala, cel mai bine ar fi sa apelati la o agentie de publicitate, care va va oferi servicii profesionale sau la experti in comunicare.

Pentru cei care sunt la inceput, aceasta poate insemna o cheltuiala mult prea mare. Puteti incerca si pe cont propriu, apeland la formule promotionale cu un raport optim pret-calitate.



Tags: afacereafaceripromovarepromotionale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Statul roman creeaza o banca pentru afaceri din banii PNRR

de Florin Amariei
07 Feb 2022
Romania va avea o banca de dezvoltare al carui scop principal va fi finantarea afacerilor. IMM-urile vor avea prioritate! Masura privind banca de...

OECD recomanda sprijinul financiar pentru afaceri

de Florin Amariei
22 Sep 2021
OECD confirma ca recomanda in continuare sprijinul financiar pentru afaceri, chiar daca inflatia este in crestere. Este prea devreme pentru ca...

BCE: Masurile de sprijin pentru afaceri trebuie mentinute

de Florin Amariei
28 Iun 2021
Presedintele BCE le-a transmis liderilor din UE ca masurile de sprijin pentru afaceri trebuie mentinute. "PIB-ul zonei euro isi revine si va...

Crestere pentru afacerile din comert in trimestrul I

de Florin Amariei
17 Mai 2021
INS raporteaza o crestere pentru afacerile din comert, exceptie aici facand autovehiculele si motocicletele. Fata de aceeasi perioada a anului trecut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]