Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat sa investesti in activitati promotionale?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru succesul oricarei afaceri, publicitatea este fundamentala. Pentru a atrage clientii trebuie sa se investeasca o suma apreciabila in publicitate.

In unele sectoare de activitate, numarul clientilor este direct proportional cu numarul actiunilor promotionale.

Nu este usor de calculat valoarea investitiilor promotionale din primul an, pentru lansarea activitatii si pentru atragerea clientilor. In orice caz, a reduce prea mult investitia promotionala sau chiar a o elimina, poate fi o alegere in masura sa compromita succesul activitatii.

Data fiind utilitatea sa, publicitatea poate fi considerata ca o rubrica permanenta in cadrul bilantului firmei. Ar fi oportun sa se stabileasca in fiecare an o cifra de investitii. Efectele acestei investitii nu pot fi masurate pe termen scurt.

Pentru a calcula investitia se poate aprecia un procent din cheltuielile prevazute pentru primul an sau un cost pe fiecare client potential.

O alta metoda poate fi cea prin care se pleaca de la anii unui numar de clenti pentru primul an si se face calculul investitiei promotionale necesare pentru a ajunge la obiectivul fixat, dupa care ea va fi subdivizata pe categorii si perioade de timp.

Pentru a realiza o strategie promotionala, cel mai bine ar fi sa apelati la o agentie de publicitate, care va va oferi servicii profesionale sau la experti in comunicare.

Pentru cei care sunt la inceput, aceasta poate insemna o cheltuiala mult prea mare. Puteti incerca si pe cont propriu, apeland la formule promotionale cu un raport optim pret-calitate.



Tags: afacereafaceripromovarepromotionale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]