Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum procedam cand preturile noastre sunt percepute ca fiind prea mari?
Afacerile mici se bazeaza foarte mult pe stabilirea preturilor corecte. Nimeni nu va achizitiona un produs care este „umflat” sau unul care este perceput astfel din cauza ca nu este promovat sau prezentat asa cum ar trebui. Multi antreprenori care detin afaceri mici nu stiu cum sa treaca de aceste bariere de obiectii venite din partea clientilor la adresa preturilor.
Iata cateva solutii oferite in acest sens:1. In momentul in care puneti la dispozitia clientilor un nou produs trebuie sa ii oferiti o prezentare care sa-i motiveze pretul de vanzare. Listati ingrediente de top, ambalajul inteligent, caracteristici unice, stilul original, multiplele beneficii pe care clientii le vor resimti atunci cand vor folosi produsele respective. Orice beneficiu, cat de mic ar fi si cat de neimportant vi s-ar parea, conteaza si efectueaza o suma de motivatii pentru care pretul dvs se poate plasa mai sus.
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Spre exemplu, sa spunem ca detineti o afacere care se ocupa cu productia de sapun organic si aveti un website unde va promovati aceste produse. Pretul de vanzare al item-urilor care se califica in categoria celor organice sunt motivate de aceste caracteristici atunci cand vine vorba de un pret mai ridicat. Ingredientele sunt mai scumpe, beneficiile sunt reale, riscurile sunt inexistente, utilizarea produselor are un spectru larg samd.
2. Ideile de afaceri care vin cu produse mai scumpe sau cu produse care au un pret perceput ca fiind prea ridicat trebuie sa ofere demonstratii ca acele produse sunt valoroase si isi merita toti banii. In acest sens, puteti sa oferiti mostre gratuite, sa va amplasati un stand de demonstratii si vanzare intr-un supermarket, intr-un hypermarket. Faptul ca va veti face clientii sa realizeze cat de multe beneficii oferiti va va aduce un plus in vanzari si va va reface reputatia afacerii.
3. O alta metoda eficienta este sa oferiti testimoniale, marturii ale clientilor care motiveaza pretul ridicat si ofera detalii si siguranta ca beneficiile produselor dvs merita toti banii.
Articole conexe
Afacere cu raci. Contabilitatea si fluxul de numerar
de Idei de afaceriCastiga timp, ca sa ai... timp pentru afacerea ta
de Idei de afaceri5 Modalitati prin care iti poti reduce costurile intr-o afacere de vanzari
de Camelia DiaconuCare sursa de finantare este cea mai buna pentru afacerea ta?
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit