Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum procedam cand preturile noastre sunt percepute ca fiind prea mari?
Afacerile mici se bazeaza foarte mult pe stabilirea preturilor corecte. Nimeni nu va achizitiona un produs care este „umflat” sau unul care este perceput astfel din cauza ca nu este promovat sau prezentat asa cum ar trebui. Multi antreprenori care detin afaceri mici nu stiu cum sa treaca de aceste bariere de obiectii venite din partea clientilor la adresa preturilor.
Iata cateva solutii oferite in acest sens:1. In momentul in care puneti la dispozitia clientilor un nou produs trebuie sa ii oferiti o prezentare care sa-i motiveze pretul de vanzare. Listati ingrediente de top, ambalajul inteligent, caracteristici unice, stilul original, multiplele beneficii pe care clientii le vor resimti atunci cand vor folosi produsele respective. Orice beneficiu, cat de mic ar fi si cat de neimportant vi s-ar parea, conteaza si efectueaza o suma de motivatii pentru care pretul dvs se poate plasa mai sus.

Propriul meu plan de afaceri

Ghid practic Realizarea de sapun natural

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Spre exemplu, sa spunem ca detineti o afacere care se ocupa cu productia de sapun organic si aveti un website unde va promovati aceste produse. Pretul de vanzare al item-urilor care se califica in categoria celor organice sunt motivate de aceste caracteristici atunci cand vine vorba de un pret mai ridicat. Ingredientele sunt mai scumpe, beneficiile sunt reale, riscurile sunt inexistente, utilizarea produselor are un spectru larg samd.
2. Ideile de afaceri care vin cu produse mai scumpe sau cu produse care au un pret perceput ca fiind prea ridicat trebuie sa ofere demonstratii ca acele produse sunt valoroase si isi merita toti banii. In acest sens, puteti sa oferiti mostre gratuite, sa va amplasati un stand de demonstratii si vanzare intr-un supermarket, intr-un hypermarket. Faptul ca va veti face clientii sa realizeze cat de multe beneficii oferiti va va aduce un plus in vanzari si va va reface reputatia afacerii.
3. O alta metoda eficienta este sa oferiti testimoniale, marturii ale clientilor care motiveaza pretul ridicat si ofera detalii si siguranta ca beneficiile produselor dvs merita toti banii.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit