Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa estimezi costurile cu echipamentele necesare afacerii?

de
6684 0 28 Apr. 2016
Management financiar


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Proiectele sunt temporare, bine definite temporal si utilizeaza resursele organizatiei numai o perioada de timp.

Chiar daca echipementele apartin organizatiei, costurile cu folosirea lor trebuie bugetate, pentru a avea o imagine cat mai aproape de realitate a costurilor proiectului.

Multe companii diferentiaza costurile legate de o achizitie a proiectului, care intra in capital, si cheltuielile curente. Structura WBS va oferi informatii despre echipamentele si materialele necesare pentru fiecare activitate, iar aceste costuri pot fi estimate si incluse in buget.

Daca organizatia deja detine un echipament necesar, trebuie calculate costurile asociate cu schimbarea destinatiei echipamentului si a eventualelor pierderi date de utilizare (de exemplu, umplerea cartusului unei imprimante sau costul reparatiei daca acesta se defecteaza).

Daca organizatia nu dispune de un echipament necesar pentru proiect sau daca acesta nu poate fi folosit in proiect, atunci echipamentul trebuie sa fie achizitionat sau inchiriat.

Decizia este asemanatoare cu cea referitoare la trainingul angajatilor sau externalizarea unor servicii. Atfel, daca echipamentul va fi utilizat in mai multe etape ale proiectului, atunci este mai bine sa il cumparam. Daca nu, s-ar putea sa fie mai ieftin sa il inchiriem si sa il utilizam doar pentru anumite activitati.

Costurile cu echipamentele nu se limiteaza la costurile de achizitie. Cele mai multe echipamente au nevoie de mentenanta sau de consumabile si materiale auxiliare pentru a functiona corespunzator.

De exemplu,in cazul unui autoturism, pe langa pretul de cumparare trebuie sa mai adaugam costul combustibilului,al rovinietei, al service-ului, asigurarea, serviciile de spalatorie.

Toate aceste costuri trebuie incluse in buget. Daca echipamentul este mai complex, va fi nevoie si de pregatirea persoanelor care il vor opera (daca furnizorul nu asigura aceste servicii gratis).



Tags: costuriestimare costuricosturi cu echipamenteafacereproiectafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum sa estimezi costurile cu echipamentele necesare afacerii?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din industria romaneasca au avut parte de un semestru bun

de Florin P. Amariei
12 Aug 2019
Primele 6 luni ale anului 2019 au fost bune pentru industria romaneasca, conform Institutului National de Statistica (INS). Cifra de afaceri din...

Banca Mondiala, despre afacerile din 2019

de Florin P. Amariei
17 Apr 2019
Banca Mondiala a publicat un raport complex despre provocarile pe care le vor intampina afacerile in 2019. Exista, bineinteles, si vesti bune...

5 Modalitati prin care iti poti reduce costurile intr-o afacere de vanzari

de Camelia Diaconu
13 Feb 2019
Reducerea costurilor unei afaceri nu trebuie sa afecteze angajatii, serviciile sau clientii, ci sa gasesti solutii prin care sa pastrezi conditiile...

Care sursa de finantare este cea mai buna pentru afacerea ta?

de Florin P. Amariei
01 Feb 2019
Momentul in care hotarasti ca vei deveni antreprenor este cu siguranta unul special. Stii, insa, care e cea mai buna sursa de finantare pe care o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016