Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa justifici veniturile afacerii tale

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri incep anual si toate aceste firme au nevoie sa inteleaga importanta costurilor si planurile pentru afacerea initiala daca vor ca aceasta sa dureze. Majoritatea inceputurilor nu dureaza mai mult de doi ani. Adesea, motivul pentru esecul acestora este ca fondatorii sau directorii executivi ignora planificarea costurilor de inceput.


Pentru a elimina acest risc, ai nevoie sa-ti aranjezi cu atentie cheltuielile astfel incat sa iti poti da seama cum s-a intamplat.
 
Pasul 1
 
Informeaza-te mai bine asupra tipului tau de afacere. Daca planuiesti sa incepi o afacere de mare anvergura, vei avea costuri mari si diferite in comparatie cu un blogger profesionist care lucreaza de acasa. Poti contacta liderii companiilor din aceeasi nisa cu a ta si poti cere o copie a planurilor sau a prospectelor de afaceri.
 
Pasul 2
 
Incadreaza-ti cheltuielile in functie de tip. Include costul productiei, promotiei si a vanzarilor; sumele alocate inregistrarilor, salariilor si cheltuielilor administrative si a echipamentelor necesare. Acestea sunt cheltuielile generale. Ai nevoie sa incluzi o "alta" categorie, pentru ca fiecare afacere necesita un contabil care sa se ocupe de costurile particulare ale afacerii.
 
Pasul 3
 
Costurile initiale ale dezvoltarii reprezinta, de fapt, afacerea in sine. Trebuie sa ai contabilitate a costurilor, a vanzarilor si a salariilor pana cand eforturile tale dau roade.
 
Pasul 4
 
Calculeaza un cost intermediar. Poti adauga un mic procentaj (aproximativ 2 sau 10%) pentru fiecare cheltuiala sau listei generale de cheltuieli. N-ar trebui sa exagerezi in asigurarea costului intermediar, este necesar sa anticipezi costurile depasite rezonabil. De exemplu, o afacere online poate oferi transport gratuit ca un bonus si apoi sa fie zdruncinata din cauza scaderilor neprevazute in ceea ce priveste costurile. Scaderea bugetului cu un procent pentru costurile anticipate ale transportului cel putin poate reduce impactul scaderii unui cost neprevazut.
 
Pasul 5
 
Intocmeste bilantul costurilor inceputului afacerii. Poti obtine aceste forme online. Implementeaza elementele descoperite in cercetarea ta. Ai nevoie sa iti evaluezi la modul real costurile, punand in balanta ceea vei avea nevoie si ceea ce crezi ca vei avea nevoie.
 
Sursa: smallbusiness.chron.com
 


Tags: afacerivenituri afacericheltuieli afacericosturisfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]